Firefox update broke it!

9 innlegg i emnet

Skrevet

Dette er mest for å føre litt statistikk, men jeg følte jeg trengte en plass å skrive dette på.

Eldre Firefox versjoner

Poenget er å skrive her hvis en oppdatering gjør Firefox ustabil, eller mister støtte for utvidelser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

OS X Lion Firefox 35 -> 35.0.1

Ustabilt, krasjer oftere enn 35 gjorde.

Ressursbruk gikk i taket, og bruker ofte fryktelig mye med relativt lite antall faner som kan føre til at du ikke engang kan skifte skrivebord, skjermen 'fryser'.

Jeg har ofte sett 77%cpu med 4-6 faner, hvor 3 ikke engang er lastet inn, og ingen flash på noen av sidene.

(Bare glem å bruke imgur, siden de nå bruker flash+mp4 i stedet for gif.)

Har hatt én totalkrasj etter oppdatering for 3 dager siden, skjermen så ut som et fratrukket puslespill (ingenting annet oppdatert i samme periode, og ingen krasj på samme maskin de siste 8 månedene).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Liker egentlig ikke denne jukse-nummeringen som chrome started med, og firefox hev seg på etter 3.6.

35.0.1 -> 36.0

- Lasting av sider har blitt betydelig tregere.

- Cpu bruk er nå bedre.

- Firefox crasher veldig ofte.

Jeg hadde 11 faner oppe fra tv2, og dagbladet som jeg satt og leste. Når jeg var ferdig med fanen så lukket jeg den, og firefox krasjer.

Dette skjer ganske ofte. Også hvis jeg prøver å lagre flere bilder fra forskjellige faner.

Problemer som dette begynte jeg å se først i versjon 33.0.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjører firefox 3.6 og etter siste oppdatering stopper hele nettleseren opp mange ganger i timen!
Crasher hele tiden og kommer opp med "Stopp programtillegg" selv om jeg ikke har noe annet en nettleseren oppe.

Byttet nå over til opera som virket ganske grei så jeg forsøker dette noen dager fremover og ser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

36.0 -> 36.0.1

Ingen krasj så langt, men minnelekasjer i de tusen!

Har opplevd at 15 faner, uten flash, har tatt opp 2.6 gb.

@Maxdone,

nedgrader, eller bruk beta fra lenken jeg har i første post, til ny versjon kommer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

36.0 -> 36.0.1

Ingen krasj så langt, men minnelekasjer i de tusen!

Har opplevd at 15 faner, uten flash, har tatt opp 2.6 gb.

@Maxdone,

nedgrader, eller bruk beta fra lenken jeg har i første post, til ny versjon kommer.

Hei der,

Takk for din post og link :)

Laster ned nå og installerer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En stund siden jeg oppdaterte, men det har vært et problem siden jeg gjorde det.

Iceweasel (firefox esr) 31.7.8 -> 31.8.0

Veldig ofte bare lukker nettleseren seg, takk gud for gjenoppretting!

Før i dag så hadde jeg en periode på 5 min hvor nettleseren lukket seg selv 4 ganger.

(Hvis jeg har aktivert javascript på itpro og nettleseren krasjer, så vil jeg ikke få tilbake teksten som jeg holdt på å skrive.

Men hvis jeg ikke har javascript aktivert på itpro, så kan jeg fortsette der jeg slapp, etter gjenoppretting.)

Samme problemer var det når jeg oppdaterte til Firefox 37 til 38 i OS X Yosemite.

(Har ikke benyttet OS X til nettlesing på en stund, så jeg vet ikke om nyere versjoner har blitt bedre.)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Iceweasel (firefox esr) 31.8.0 -> 38.2.0

(Nummereringen etter at Chrome kom på banen er jo helt på jorde, de har helt stoppet med tradisjonell nummerering slik de gjorde fram til 3.6.)

Nettleseren virker litt mer stabil, men jeg opplevde en krasj og fikk sjokk når jeg startet nettleseren på nytt.

Y3p1M20x.jpeg

Altså, hva faen!

Er all design på tur til å være laget for eldre personer med lesebriller som bruker nettbrett!?

Det er så himla svært at du kun ser 4 faner!

Før så så du minst 20...

Tekst, vinduene, og knappene ser også, etter min mening, veldig dårlige ut.

(Kanskje noe jeg ville sett fra en 12-åring som akkurat har laget sin første nettside med bruk av css.)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive