Windows 10 briefing

8 innlegg i emnet

Skrevet

I kveld skjer det flere store annonseringer knyttet til Windows 10 - vi holder deg oppdatert under lanseringen Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var litt begeistret helt til jeg leste abonnement nyheten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette ser lovende ut :)

Kommer sikkert til å ta i bruk 10-eren som primær OS i løpet av våren, om det er stabilt nok.

Så sant jeg får tid, kommer jeg til å sette opp en test allerede til helgen :)

Håper virkelig ikke jeg får samme problemene som sist en Consumer Preview ble lansert, at den fullstendig nekter å virke, slik det var med 8.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har kjørt dualboot Windows 8.1 / Windows 10 preview siden man kunne teste OS-et, og det "sitter som et skudd"! :-).

Gleder meg.

Tenkte du på tidspunktet for oppgradering hvis du skal få det gratis, Åsmund?

Hvis du er vant til Windows 7, er det bare å sette i gang, tviler på at du blir skuffa. Med støtte for Directx 12, så blir det fremover en gamers drøm. Windows 8 støtter også dette, men ikke Windows 7 + at sistnevnte mistet mainstream support nå i januar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Man får det gratis det første året ja, men etterpå må man betale en sum i mnd. Det blir jo som å leie sin egen pc hvis man skal ha et Microsoft operativ-system. Noe jeg ikke godttar. Vet DirectX12 kommer også så jeg skal følge med på det :)

Endret av Åsmund
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

when Microsoft's Terry Myerson started talking about Windows 10 "as a service." Did that mean that after that first year of free availability, Windows 10 would cost an annual fee?

Jepp, men da måtte de ha endret det. Heldigvis :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, det har vært en del surr og frem-og-tilbake rundt dette tidligere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive