21. julenøtt 2014

17 innlegg i emnet

Skrevet

Noen prøvelser i livet må man bare forsere. En ene større enn den andre. Dagens gjør regelrett vondt! Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Her kunne en kanskje vært spydig og foreslått boken "Fotballferdigheter" av Dreier, Morisbakk og Skarsfjord, men Julenissen er en snill og fornuftig mann. Han ser at det Brannspillerne trenger er nye, ikke fullt så oppsiktsvekkende drakter. To dusin alver er allerede satt på saken as we speak. Det sportslige regner jeg med at spillerene fikser selv. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Oi da, det her var et lurespørsmål. Nissen er snill, men ike dumsnill. Selv om Brannspillerne var snille med landets befolkning med unnta av bergensere, og noen få merkelige skrudde sjeler, holder ikke det.

Det peket de gjorde mot sin fans svir så hardt i Bergenland at de aldri mer kommer til å få noen julegaver..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vålerenga drakter :D :D Og god smak :D:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva brannspillerne får i

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Julegave til Brannspillerne i år:

Fotball for Dummies.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Varme og omsorg, slik at det klarer og kjempe seg opp igjen neste år. Eller en grønn sprettball, har hørt at grønne sprettballer er årets julegave hit.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Food Processor

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har veldig lyst på å si en sekk med kull, men bortsett fra det, er jeg håpløs med å finne på gaver..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

lommetørkler å snyte seg med og flere gode spillere

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Definitivt fyrstikker!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, si det.. men jeg håper han kan gi dem innsats, og den innsatsen kan også brukes til neste år, 1. divisjon, dette er jo krise.

oh... Brannspillerne trenger mer trening og ikke minst fortballforståelse, så kanskje litt ekstra trening og noen ekstra hjerneceller hadde vært på sin plass.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En pose til å ha på hodet så de ikke blir gjenkjent på gata

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg tipper han gir dem hver sin fotball. Enkelt og greit. De trenger jo virkelig å øve. ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Julenissen gir spillerne bensin og fyrstikker, da alt regnværet i Bergen tydeligvis har slukket all Brann.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ingenting. Absolutt ingenting.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En håndball og noen gode ord. Nisen kan fortelle brannspillerne at alle gjør feil og av og til må man rett og slett vurdere å prøve ut noe annet. Dette går faktisk helt greit. Værsågod her har dere en håndball, Norge gjør det jo godt der for tiden... Kanskje dere vil imponere, lykke til og ha en herlig juletid! Hoooo hooo!

stock-photo-31475066-handball-santa-hat.

Håper ikke jeg var for sen :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive