19. julenøtt 2014

14 innlegg i emnet

Skrevet

Travle tider med julenøtter og forpliktelser til tross, jeg er i mål med julegavene. Eller, det vil si, nesten alle. Det var den ene da...

Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Når det gjelder bedre halvdeler, så er det bare en løsning som fungerer.

1. Kjøpe en eller annen form for ny tekno-dings.

2. Pakke inn og legge under treet.

3. Vente på julekveld og pakkeåpning.

4. Se forventning bli til skuffelse når "tekno-dings" ikke var ønsket.

5. Redde kvelden med smykke kjøpt inn for akkurat slike anledninger.

(Joda, man kan gi smykket med en gang, men da har man ikke en tekno-dings å leke med etterpå.)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

farlige greier det der å skulle kjøpe presang til sin bedre halvdel. Sånn rent bokstavlig så ville eg kjøpt noe til min høyre side, da den tar seg best ut på bilder og det faktum at eg høyrehendt. Men det er jo selfølgelig sin kjære ektefelle/samboer/forlovede/elskerinne eller dame eller omvendt alt ettersom, det gjelder dette her. Vanskelig å si ka man kan kjøpe siden de stort sett blir skuffet uansett, men kjøp et gavekort på en eller annen butikk du vet lønnen din har røke før..så har man det. GoPro shoppaholiczx;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Foodprocessor så klart

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Et opplevelsekort, dette da tiden din er den beste og viktigste gaven du kan gi.

Opplevelsekortet kan f.eks. inneholde:

· Filmkveld eller kino

· Privat massasje

· Restaurant eller romantisk middag sammen hjemme

· Gå en tur

· Bli med på shopping

· Sex ^^

Bare fantasien setter grenser :)

På opplevelsekortet kan du skrive en fin liten takketale som gir utrykk for hvor mye du setter pris på han/henne.

Dette kommer garantert til å bli en fulltreffer!

30c098c8d3ad96583efd0d9c405bdd23.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Julegaven til min bedre halvdel som i tillegg til å være ektefelle, også er far og bestefar er å samle alle barn, barnebarn og svigerbarn til å feire jul hjemme hos oss. Det er ikke alltid lett å få til. Det er mange behov og hensyn som skal tas.

I år har jeg fått det til: Alle familiemedlemmene kommer til oss. Det er den beste julegaven jeg kan gi til min bedre halvdel. PS. Koster ikke så mye.

Bare lykke !!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det halvdelen ønsker

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, denne kan jeg ikke svare veldig konkret på, i frykt for at halvdelen min ser innlegget.. :P

Mitt beste tips (som jente) er å ikke bare gå forbi en dings og tenke "oi, denne var kul, og sånn halvveis billig, går for den!" eller "oooooh, shiny blingy shit!". Det kan faktisk hende hun blir lei seg for smykker, ikke fordi hun er ufølsom, men fordi hun oppfatter at du er det.

Hva liker hun? Liker hun te? Hvorfor ikke kjøpe te? Liker hun klær, hvorfor ikke klær? Gavekort er sikre vinnere, men en flat liten firkant under juletreet gir det ikke mye good will. Google is your friend, det finnes tusen kreative ting å gjøre meg enkle, små greier. Vet du at hun snart er tom for mascara, se hvilken type det er og kjøp en lik, eller vet du at negleklipperen hennes er ødelagt, kjøp en ny og legg sammen med gavekortet!

Jeg kunne fortsatt i litt for lenge med dette, siden samboeren har påpekt at han liker spesifikke ønsker. Spør henne hva hun ønsker seg, og har hun ikke noe bra svar, kjøp et spendon-gavekort og småting du vet hun liker, kan brukes så og si overalt. Bare ikke gå for den der "gidder ikke spørre, kjøper bling".

Lykke til i jakten! :D og igjen, ikke bling med mindre hun har ønsket seg det, eller du har tenkt til å fri til henne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, denne kan jeg ikke svare veldig konkret på, i frykt for at halvdelen min ser innlegget.. :P

Mitt beste tips (som jente) er å ikke bare gå forbi en dings og tenke "oi, denne var kul, og sånn halvveis billig, går for den!" eller "oooooh, shiny blingy shit!". Det kan faktisk hende hun blir lei seg for smykker, ikke fordi hun er ufølsom, men fordi hun oppfatter at du er det.

Hva liker hun? Liker hun te? Hvorfor ikke kjøpe te? Liker hun klær, hvorfor ikke klær? Gavekort er sikre vinnere, men en flat liten firkant under juletreet gir det ikke mye good will. Google is your friend, det finnes tusen kreative ting å gjøre meg enkle, små greier. Vet du at hun snart er tom for mascara, se hvilken type det er og kjøp en lik, eller vet du at negleklipperen hennes er ødelagt, kjøp en ny og legg sammen med gavekortet!

Jeg kunne fortsatt i litt for lenge med dette, siden samboeren har påpekt at han liker spesifikke ønsker. Spør henne hva hun ønsker seg, og har hun ikke noe bra svar, kjøp et spendon-gavekort og småting du vet hun liker, kan brukes så og si overalt. Bare ikke gå for den der "gidder ikke spørre, kjøper bling".

Lykke til i jakten! :D og igjen, ikke bling med mindre hun har ønsket seg det, eller du har tenkt til å fri til henne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Åja, okei. Det ble bare publisert sånn tre ganger. Slik at du ikke overser det, liksom. Hvafaen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ja, si det.. kanskje finne min bedre halvdel først så kan jeg svare :)

happy hunting :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En opplevelse trenger ikke nødvendigvis være så dyrt men kan også være det.
Kommer helt ann på lommeboka!
Å få slappe av på spa, hotell overnatting, for de litt mer barnslige en hel dag på tysenfryd. Det er bare fantasien som setter grenser (og lommeboka)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bose QuietComfort 25 så klart, så kan den bedre halvdelen stenge ute julestresset og -maset neste år, når han farter rundt på storsenteret lille julaften for å kjøpe inn alle julegaver i siste liten! ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive