18. julenøtt 2014

10 innlegg i emnet

Skrevet

Julen handler om det glade budskap. Selv om det med dagens kjøpepress handler mer om "julens gale budskap" håper vi dagens julenøtt kan rette opp i noe av dette. Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

god jul og røde nisseklemmer til alle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

vil sende en julehilsen til alle som fortjener an

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dagens gladeste budskap er vel at det er (for meg) bare noen timer til juleferie, og under et døgn til jeg planter beina på kald, fantastisk nordnorsk jord! :D

For alle dere andre fine mennesker benytter jeg anledningen til å ønske dere en finfin jul med nære og kjære, med resten av itpros julenøtter, ribbe, pinnekjøtt, grevinnen og hovmesteren og ikke minst å skremme vettet av småbarn med de fæle julenissemaskene deres ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Med, ønsker om en god og fredfylt jul, til alle på jord.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Åjsann, da ble det premie på meg også i gårsdagens nøtt. Takker og bukker for det.

Jeg vil gjerne hilse til mine flotte besteforeldre, måtte de få en god jul til tross for mitt fravær! :(

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vil sende en fin julehilsen til min kjære bestemor, som vi endelig skal feire julaften med igjen i år — det er 5 år siden sist, alt for lenge. Jeg har aldri møtt en dame med så god latter og godt humør, og jeg er stolt over å få kalle henne bestemor. Kuleste bestemoren som finnes! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

God jul til alle dere i ITpro og alle "nøtteknekkere" takk for at dere gjør julen litt koseligere. Deilig å slappe av i alt stresset sammen med dere.
Ellers så er det vel god jul til alle som leser dette.

Ser ikke poenget i å hilse til muttern her inne liksom ;)
Kan slenge på god jul til nissen også, han kanskje ser det.
Kjære nissen jeg har vært utrolig snill i år ;)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er ikke vanskelig; Jeg vil ønske mine kolleger i avdeling for rus og avhengighetsbehandling en veldig god jul. De står på for våre pasienter og deres pårørende hver dag. De møter også meg som kollega med et hyggelig smil hver eneste arbeidsdag!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive