17. julenøtt 2014

11 innlegg i emnet

Skrevet

Dagens nøtt lot seg vente på, men den som venter på noe godt, venter på en ekte ITpro Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Først! wee.

Årets ITpro må jo seff være nøttegeneralen selv! *smisk smisk*

ALEXANDER SOLAAT RØDLAND

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Her er det mange verdige mottakere og noen er allerede nevnt i dagens oppgave, men det er to navn som mangler der, og det er Martin Holm og Alexander Solaat Rødland. Uten disse to ildsjelene har nok ikke Itpro vært det som det er i dag. Og såpass store bør de være at de kan innrømme det de også.

Men å velge blant disse to er vanskelig for en lekmann som meg selv, så jeg gir prisen til dem begge to slik at den kan stå på pauserommet og være som en fyrlykt i tunge tider og som en fontene av glede i gode tider.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Denne mener jeg helt alvorlig bør gå til Alexander Solaat Rødland... ettersom han har vært en del av ITpro i så mange år, og jobber så hardt for å gi oss julenøtter med tilhørende julegaver... dermed fortjener Alexander denne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Den bør gå til Justine Technet ansvarlig hos Microsoft, siden hun ordner så mye kult for oss ITPRO nerder

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ok, som seneste bidrag i min "hvor sent kan man svare på itpro.no sine sider og fremdeles bli listet opp som deltager", så foreslår jeg følgende:

Gå ut fra kontoret.

Gå til venstre.

Tell 13 personer, og gi kuben til person nummer 13.

Ta bilder av det hele, og be personen fortelle hele vennekretsen på facebook hva dere har gjort.

Da har vi en ren kindersjokolade, tre ting på en gang:

1. Dere gjør en fullstendig ukjent person glad. (forutsatt at ingen fra itpro.no løper foran og forsøker å plassere seg for å få kuben)

2. Dere får massiv markedsføring (om dere bare treffer noen som har mange venner på facebook. Dere bør håpe det ikke blir meg)

3. Dere blir kvitt logo-kuben uten slosskamp i redaksjonen.

Vinn, vinn, vinn, spør dere meg.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Auksjoner den bort, og gi pengene til et godt formål.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I ønske om å være kreativ, rettferdig og ærlig velger jeg å nominere 2 slektninger av selveste ALEXANDER SOLAAT RØDLAND og 2 slektninger av selveste Martin Holm. Jeg snakkes selvfølgelig om deres foreldre som rett og slett har gjort en fantastisk jobb. For dere er så absolutt fantastiske! Så «The Pro» går til deres foreldre som har skapt og oppdratt dere til to fantastiske mennesker!

child-like-drawing-family-4327135.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Helt klart piratentim!

Han har vært aktiv, holdt forumet oppe, kommer alltid med positive, lange og gode innspill.

Han fortjener helt klart en liten ekstra premie!

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

piratentim er en verdig vinner!!!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Her må jeg nesten nominere min lillebror Bjørn, på 15 år. Han er langt over gjennomsnittet interessert i både rubikskuber, sjakk og andre tenkspill og den slags. Ganske kult, og noe man burde oppmuntre — så er vi sikre på at i hvert fall noen av dagens ungdom vokser opp til å bli smarte og tenkende vesener som kan passe på oss når vi blir gamle og skrøpelige ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive