13. julenøtt 2014

9 innlegg i emnet

Skrevet

I dag var det nesten vanskelig å finne en vinner. Med så mange godhjertede brukere vi har her på ITpro, er det jo nesten ingen som har lyst til å yppe med Nøttegeneralen. Noen gode forslag fikk vi likevel inn, og det er viktig at dere ikke røper disse for han! Svaret kan uansett kanskje brukes i dagens nøtt for å forklare hvorfor kaninen strikket blått syltetøy da hesten gikk forbi... Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Som de fleste oppegående personer kjenner til, så finnes det et enkelt fasitsvar på spørsmålet om både livet, universet, absolutt alt mulig annet. President Mendelejev (demokratisk valgt tittel av Herr Nøttegeneral etter besvarelser på julenøtt 2 og 3) bestemmer derfor at svaret på dagens julenøtt er ... *trommevirvel* ...

42

Begrunnelse: Hoc volo, sic jubeo, sit pro ratione voluntas

Endret av Mendelejev
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikkje bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Svaret er selvsagt ja, og her bør at selv om en test man har stabile målinger er ingen garanti for at testen måler det den skal. Reliabilitet er en nødvendig, men ikke tilstrekkelig forutsetning for validitet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, noen som har gått amok på mobilen? Lukter "trykk på neste ord hele tiden og få en fin tekst"-leken :lol:

Jeg anbefaler dere å lese om det lønner seg, for så å stikke innom bloggen din fast i morgen pga studiepermisjon og det skal være knust en gang neste år. Det er ønskelig at pakken min fra Gardemoen ses på som en frekk. Lite visste du at det blir ulovlig godt å komme hjem til meg så jeg kan betale regning på tur.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skulle tro at vi jobber i samme bedrift. Det der ligner mistenkelig på det svaret en av mine innleide konsulenter ga meg når jeg spurte om grunnen til at et konkurransegrunnlag ikke var på plass til rett tid.

Ellers vil jeg tro at "tasteleken" har inntatt den festen han var sist på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja da, så neida. Eller var det kanskje.
Ja, kanskje var det!!!
Hvorfor?? Fordi vel!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Da jeg leste dette trøtt rundt 1 tiden i natt lurte jeg på om spørsmålet var forsvunnet. Skjønte ikke stort og det gjør jeg i grunn fortsatt ikke. Men jeg har en en god magefølelse og mener da at svarene er å finne i dagens nøtteknekker besvarelse. Kort og greit...

Og til slutt en kode til herr nøttegeneral:

Dodu eror enon gogodod poperorsosonon! <3

Klarer du å oversette koden :D ?

LhdLCF1Lkf-6.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irrasjonelle handlinger er handlinger man ikke tenker over på samme måte som når man lager lutefisk med såpe, kanskje ikke så lurt med tanke på det globale oppvarmingen. Det tenker nå vertfall Casaprov. På den andre siden kan det godt tenkes at en besvarelse er hjertegod fra alle perspektiv når man tenker konjunktiv på de aller største behovene.

Alt i alt så er besvarelsen godkjent så lenge svaret er riktig.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive