12. julenøtt 2014

12 innlegg i emnet

Skrevet

Vi er halvveis gjennom årets julenøtter, men har fremdeles mye morro igjen. Og jeg har smugtittet på premiene fremover, og du verden så mye snacks vi har til dere!

Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

nå må jeg være helt ærlig å si at jeg ikke er så glad i å ha det morro på andre sin beskotning, med mindre personene legger det opp til det selv..

Kan vi ikke bare være venner uten å spøke da? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Endre brukeren hans til "vanlig" bruker og kun gi han tilgang til den store chattetråden. *hirr hirr*

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg synes dere kan gi han en tidlig julegave, bare for å være "grei".

1) Få tak i en Playstation 4 eller Xbox One eske.

2) Legg noen murstein og papir (helst bobleplast) i esken, men ikke la den bli for tung! Samme vekt som den originale esken er til å foretrekke.

3) Plasser papiret / bobleplasten slik at mursteinene ikke sklir når du roterer esken.

4) Pakk inn "gaven" i julepapir og gjør den litt mer personlig.

5) Lever fra deg gaven og la han åpne den der og da.

6) Le av han når han innser det kun er murstein. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg mener en ikke skal spøke med moen man ikke kjenner.

spøk med han dere som kjenner han.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Martin kommer på flyplassen, hiver seg på flyet til Bergen og lander på flesland. Da han kommer frem blir han møtt av den en kompis som sier at de skal dra videre og drar han med. De løper bortover og rekker akkurat boardingen til det andre flyet.

Martin skjønner ikke mye, han skjønner at de skal et annet sted, men det som overrasker han er at når han kommer inn i flyet, som attpåtil er et privatfly, så sitter alle kompisene hans der og skåler! De skal nemlig på et "elope julebord" i Saint-Tropez. 3 dagers julebord finansiert av en god kompis!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noe av det kjedeligste jeg vet er å vente på flyplasser. Det er på grensen til tortur. Derfor ville jeg gitt Martin billett med feil tidspunkt, slik han møter opp før flyets avgang og må vente lenge på flyplassen. Stakkars.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Meld han på neste sesong av farmen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Åh, jeg er så himla dårlig på sånne greier.
Kan dere ikke spørre om noe jeg kan da???
Uansett mener jeg å måtte reise til Bergen er en stygg nok "spøk" i seg selv!
Kanskje litt greiere å ta turen nå som fotballen ikke er så stor der.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kle ham opp i en stk. brun fotballdrakt og sendt ham på diverse oppdrag i byen, mens det hele dokumenteres med et medfølgende kamera. Bruk så resultatet av dette som inspirasjon til en julenøtt-oppgave dagen derpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hvilke praktiske spøker kan vi gi Martin i dag?

Først og fremst takk for en fin kommentar og en trøstepremie. Det varmer godt å være den heldige mottaker av slike flotte ord.

Nå over til spøken:

Lag en falsk mail der dere utgir dere for å være arrangøren av Pardise Hotel 2015. Så sendere dere han en mail om at dere gleder dere til å ta en nærmere samtale i Bergen om deltakelsen. Setter dato for avtale i dag. Hva som må være på plass før oppholdet og annen viktig informasjon er ting som skal diskuteres-. Dere setter da opp dette falske intervjuet der julebordet skal være og får noen venner av dere til å spille arrangørene. Om Martin ikke svarer på mailen dere sender, ringer eller melder dere han og minner om møte med paradisefolka. Om han ringer dere og forteller om at noen prøver å lure han sier dere litt skamfullt at dere har meldt han på. Og sier at dere beklager at det har gått så langt og at vi aldri hadde trodd du skulle komme inn. Så kan dere jo uansett ønske han lykke til og si at dere gleder dere til å se Nøttegeneral Martin på selveste Paradise Hotel. Kanskje vil han knuse et hjerte eller to, for så å ikke glemme en nøtt eller to :D Auch :o

2a7shtd.png

"Han ser kanskje liten ut men han er nok den største utfordringen for dem alle. "Nøttegeneral" Martin som han liker å kalles sier han føler seg klar for Paradise og at hans crazy kreativitet og gode humør vil komme godt med."

Endret av piratentim
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Denne er enkel, men matlaging krevst.

I morgon kan dykk varte opp med pommes frites i pausa på jobb, eller invitere han og nokon andre heim til deg/ein annan.

Det du gjer er at du tar ei ketsjupflaske, tar ei spiseskei med bakepulver i den og ristar godt. Når han opnar ketsjupflaska seie det "BANG!!" og han får fullt av ketsjup over seg(det er ein moglegheit at gulvet blir bombadert av sinte tomatar også)! Kjempemorsomt for dykk, litt trist for han! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive