Erfaringer med Cloud1

29 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Dollar

$

EDIT:

Passordet ble generert av LastPass, og ligger oppbevart der sammen med brukernavnet.

Er dermed 100% sikker på at jeg prøver å logge inn med riktig brukernavn og passord.

Når jeg prøver password reset, får jeg "Error: The user name or the e-mail address is invalid."

Dette kan vel tyde på at de har slettet kontoen min?? Men ikke stoppet faktureringen??

Bare for galskapens skyld:

Username: jpg

E-mail: e*****.jpg@gmail.com

Samme mail adresse som jeg bruker over alt på nettet

Endret av jpg
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Da har du bestilt fra server4you.com!

For og få fortgang i saken og en kjapp løsning så skriv til: support@server4you.com og oppgi:
Bestillers navn, dato og diverse og også fakturanummer og at du IKKE har tilgang så vil dem ordne opp i dette ASAP!

Da får du svar innen et par timer.
Disse kan hjelpe deg videre og sannsynligvis er noe skjedd under oppgradering av Powerpanel slik at det ikke ligger inne men serveren din er oppe og kjører garantert!

Endret av Maxdone
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Klar over at bestilte fra server4you.com

Enda mer utfyllende mail, med alt av opplysninger (rubbel og bit), til og med regningen som vedlegg er nå sendt.

Takker for super raskt svar Maxdome. :)

EDIT: [Ticket#018518611702] Mail rejected

Får vel sende enda en da, uten vedlegg...

Endret av jpg
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Veldig bra :)

Hadde en kompis som bestlte omtrent samtidig med deg og han fikk regning på onsdag og tok kontakt og det viste seg at Serveren hadde vært oppe siden dagen etter han bestilte den men grunnet endring i Powerpanel hvor du velger OS og diverse så har ikke mail blitt utsendt og når dem sjekket loggen at det aldri var blitt logget inn så fikk han 1 gratis mnd :)
Samtidig slapp han og betale resten av måneden og frem til den nye blir utstedt i mai sa an!

Sale@server4you.com svarer normalt ikke på denne tiden da salg og invoice department kun jobber mandag - fredag Amerikansk tid!

Derfor vil du få all nødvendig hjelp fra Support avdelingen så kan sjekke alt for deg og gjøre det som er best :)

Har nå 5 dedikerte servere fra dem og er superfornøyd med tjenestene deres!
Jeg fikser det meste selv og er det noe jeg lurer på så er support rett rundt hjørnet :)

Hilsen
Maxdone :)

Endret av Maxdone
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive