Gizmonsdag: Cloud Media Chameleon - 4K spiller

4 innlegg i emnet

Skrevet

Produsenten av Popcorn Hour lanserer nå en helt ny 4K mediaspiller med HDMI 2.0 og det nye komprimeringsformatet H.265!

Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser ut som er lekker liten sak, det der! :)

Synd at produsenten er kjent for å pushe ut halvferdige produkter hvor det kan ta opp til et år før det kommer en firmware som fikser div bugs og feil.

Personlig venter jeg med å bytte ut streameren min før jeg har venta litt og lest flere tester.

Noen som vet om boksen støtter 4K gjennom en NAS?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser ut som er lekker liten sak, det der! :)

Synd at produsenten er kjent for å pushe ut halvferdige produkter hvor det kan ta opp til et år før det kommer en firmware som fikser div bugs og feil.

Personlig venter jeg med å bytte ut streameren min før jeg har venta litt og lest flere tester.

Noen som vet om boksen støtter 4K gjennom en NAS?

Kul sak det der, men jeg stoler, som pijano, ikke helt på den produsenten.

Uansett går jeg nok for Steam Machine i stedet. Prøver å skrape sammen nok panteflasker til et GTX 970 ;-)

Når det gjelder å streame fra NAS på denne boksen så er det vel bare å koble til NASen direkte i XBMC? Er det en problematikk spesielt for 4K som jeg ikke er obs på her, pijano?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har egentlig sett meg ut min neste streamer her: http://www.minix.com.hk/Products/MINIX-NEO-X8-H.html

Jeg leste så på forumet deres (minix) at 4k kun støttes som lokale filer, ikke over nettverk.

Jeg finner ikke igjen tråden akkurat nå, for de har gjort om forumet sitt.

Allikevel tror jeg, som du nevner, at det skal fungere gjennom XBMC og da også sikker med denne.

Lykke til med pantesamling :-)

Har svært lyst på Steam Machine selv, men de er jo ikke akkurat gratis i forhold til en enkel streamer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive