Kontakte AVG kundesenter

4 innlegg i emnet

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om noen her inne har prøvd å kontakte AVG kundesenter.

Jeg skal si opp mitt abbonement der, men det er UMULIG å få kontakt via hjemmesiden (www.avg.com).

Det finnes bare teknisk support. Er det noen som har erfaringer, og vet om en "bakvei", f.eks en E-mail adresse? Håper en eller annen har en E-mailadresse på "lager"

Med vennlig Hilsen Raatrond.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei.

Hvis du først har kjøpt en lisens, så tror jeg du må ha det i den tiden du har betalt for, vanligvis ett år.

Det du gjør er å la være å kjøpe på nytt når lisensen går ut på dato.

Hvis du står oppført med automatisk oppdatering av lisensen, så kan du kansellere det online.

Se her: http://support.avg.com/SupportArticleView?q=online%20cancellation&urlname=How-to-cancel-automatic-license-renewal&retURL=search

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei ! Takk for svar! Har sett på denne lenken mange ganger. Lisensen vil ikke bli fornyet før om ett år.

Det ser ut til at jeg må vente til da. Men det er faktisk helt umulig å avslutte kundeforholdet og slette AVG kontoen.

Blir bare henvist til lenken du sendte,

Skriver bare dette til info.

Mvh

Raatrond.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei igjen.

Hvis du først har betalt, så skal det mye til å få returnert pengene, men det er ingen ting i veien for at du kan avinstallere AVG og legge inn noe nytt du måtte ønske, det er som sagt bare å ikke fornye abonnementet når det er tid for det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive