Synkronisere profilbilde mellom Spotify og Facebook

3 innlegg i emnet

Skrevet

noen vill vel kanskje si at jeg henger meg opp i bagateller når jeg spør om hjelp til dette. Jeg har spotify premium som jeg har både på pc og mobil med mye god musikk. Inntil nå så har mitt profilbilde vært det samme som bildet jeg har på facebook, so far so good. Jeg skiftet profilbilde på facebook her for et par dager siden og trodde det ville bli oppdatert, men det har det ikke. Når jeg starter spotify så er det det "gamle" bilde oppe i høyre hjørnet der navnet mitt står. Men det pussige er at når jeg går på profile eller account i spotify, så er det det nye profilbildet (fra facebook) som er der.

Er det en oppdateringsknapp jeg ikke har sett eller? som sagt, er det ikke noe krise om å gjøre men...det er de små ting som teller :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så lenge du får opp det nye bildet på profile/account i Spotify, skal alt være i orden, vil jeg tro.

Det er nok bare Spotify som er litt treg til å få med seg endringer som skjer.

Problemet skal altså løse seg selv, kan bare ta litt tid.

En raskere løsning som kanskje også fungerer, er å logge ut og inn igjen av Spotify.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

så det er rett og slett og smøre seg med tålmodighet altså? da skal jeg prøve på det, som sagt er dette jo bare en filleting når alt annet fungerer men jeg liker å ha ting på stell. Logget ut og inn har jeg gjort opp til flere ganger :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive