Google Play Music All Access - subscription cancelled

6 innlegg i emnet

Skrevet

Oppdaget plutselig nå at etter midnatt vil ikke lenger Play Music lenger streame musikk...

Your All Access Subscription has ended
You can restore all your songs, playlists, and radio stations by resubscribing to All Access.

[No, thanks] [Resubscribe]

Problemet er bare at jeg har Amerikansk konto, med spesial-pris $7.99 (kr 49,39) - for ever. Mot alle andre her i verden som må betale $9.99 (kr 61,77). Eller kr 99,00,- i Norge. Det betyr en dobbling av prisen!

Google Wallet sier fortsatt at jeg er subscribed, med "Renews on Aug 23". Ingenting galt med kortet mitt, fyllte akkurat bensin med det for 30min siden, gikk helt fint det...

Opprinnelig krevde tjenesten gyldig Amerikansk kort, med gyldig Amerikansk adresse. Du måtte visstnok også være bosatt i USA.

Jeg er ingen av delene, og aldri hatt noen av delene, men må si det var utrolig enkelt å lure Google sin kort-kontroll.

Driver Google nå å kaster ut utlendinger fra tjenesten sin kanskje?

Flere her inne som har opplevd det samme? eller er det bare tekniske problemer med transaksjonen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vel, de mottar jo din IP-adresse, så jeg kan ikke tro det er annet enn at du blir kastet ut og må opprette ny konto her i Norge.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg testa med en vpn-løsning mot en Amerikansk server på telefonen din, så klikke på Resupscribe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, klikket Resupscribe jeg, og ble tilbudt 30 dagers gratis prøve, samt at prisen deretter forble $7.99

Fikk derimot ikke lov å betale med Norsk kort, så endret bare adressen, så var plutselig alt i orden.

10 sekunder senere er det bare til å endre tilbake igjen, slik at kommende transaksjoner faktisk blir godkjent av banken.

Google sin kort-kontroll er med andre ord fortsatt lett å lure :P

Prisen på $7.99 gjaldt egentlig bare for dem som abonnerte før 30.juni 2013, så er godt fornøyd med å fortsatt få lov til å beholde prisen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Uten vpn?

Hvis så, har de tydeligvis ikke rutinene sine i orden, he he...

Leste om dette med ip-adresse, samt at de kan be om info fra isp når det er behov for det under retningslinjene deres.

Kos deg videre med billig musikk! :):P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Yup! uten VPN. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser ut til at Google faktisk har gjort endringer...

Abonnentet mitt har på nytt stoppet opp. Denne gangen er ikke prisen 51kr, men 99kr ren svindel! :angry:

Ble tross alt lovet $7.99 for ever!

Oppturen er at de tilbyr enda en gratis prøveperiode, nr 2 på rad, og nr 3 på rett over 1 år :D

Skal forsøke med VPN imorgen, falsk adresse fungerte ikke like bra denne gangen, ga meg fortsatt Norsk pris :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive