Hvilken mobil anbefaler du?

36 innlegg i emnet

Skrevet

å bruke en artikel i dagbladet som bevis på at Nokia ikke kan lage kvalitet er vel litt søkt....

Tenkte å gjøre noe liknende, bare å google litt det, så finner man mye morro, f.eks.:

"It exploded" http://pcworld.pricegrabber.com/rating_get...b6908f35be95f15

Min 7110 (som jeg har hatt intill for en uke siden) har jeg faktisk ikke klart å ødelegge før nå.

Den har druknet i øl osv. flere ganger, gått i bakken minst 100 ganger, og jeg har ikke vært veldig snill med den.

Jeg synes det vitner om ganske så bra kvalitet egentlig, selv om jeg vet enkelte nokia-modeller har hatt litt problemer..

Noen som vet om noe statistikk over hvolke mobiler man bør holde seg unna, eller er det bare rykter det henvises til?

Må finne meg en ny Nokia å kjøpe meg, men hvilke ... Hmm....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Synes Siemens S55 er meget bra, man bør jo ikke bruke kamera selv om det følger med. Det er jo click-on cam.

T68i synes jeg var veldig treig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser du etter en telefon som du ikke trenger å bytte

ut med en gang kan du ser på

SonyEricsson Z1010

Den er helt konge,

komer senere i år

Les om den på SonyEricsson

[ Meldingen ble redigert 12.08.2003 14:23 av Swapp ]

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei :)

Har ikke kjøpt telefonen enda, men gjør det i løpet av september. Er nesten helt sikker på T68i, hvis ikke T610 går en del ned i pris... Eller noen andre modeller trekker mer interesse.

Men, om jeg må bytte mobil om 1 år igjen, tviler jeg på uansett. Tror ikke jeg trenger noe mer enn GPRS, SMS, MMS, bluetooth, IR... Hvertfall ikke som jeg kan tenke meg nå...

Dog, hvem vet hva fremtidige arbeidsplasser krever, men gjerne da også med sponset mobil, og dermed bare fryd og gammen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg synes ikke t68i er noe bra valg nå.. den har gått ut.. produseres ikke mere. den er "for gammel" T610 erhar vært det beste mobilkjøpet i hele sommer. jeg hadde satset på den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vil anbefale Samsung V200. Den er stilig og lett, og kommer med hands-free, ekstra reisebatteri, IR, MMS, SMS, Kamera, Kabel for synkronisering med pc, og EasyGPRS programvare. Veldig kjekk telefon med mange funksjoner. Den er kanskje litt dyr. Kjøpte den til 4200 uten abonnement på Siba.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

T610 er jo etterkommeren av T68i, hvorfor være så idiot å kjøpe T68i da, mobilen er jo snart 2 år gammel.

Jeg er drit fornøyd med T610!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei igjen :)

T610 er bedre... Men, den er også 1500,- dyrere, uten abo. Vil ikke bytte abo. så det er ikke et spørsmål.

T68i er gammel, men er fortsatt en av de telefonene med mest funksjoner, og er billig grunnet at den er gammel. Litt treg, og litt dårlig skjerm, men det kan jeg takle.

Med andre ord, jeg kjøper T610 hvis den blir billigere snart... Blir kanskje billigere når P810 kommer?

Hvis ikke kjøper jeg T68i, da denne egentlig er bra nok for mitt bruk.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

QTEK 1010 eller 7070 er de eneste telefonene jeg kan anbefale.... Ingen over, ingen ved siden av....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har sikla litt på QTEK 7070 - den er jo overlegen alt annet jeg har sett, selv om prisen er litt høyere enn de fleste.

Noen som har testa den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har selv en 1010 og er kjempefornøyd med den.... har jo terminal-klient, MSN, Word, Excel, Acrobat Reader, FJERNKONTROLL (kan bruke mobilen som fjernkontroll til TV/Radio/Stereo osv osv), Internet Explorer, plass til SD-minnekort, mulighet for å kople til GPS, radiokort osv osv.... + + + Helt OVERLEGENT !!

Har så vidt testet 7070 og den virker helt grei den også.... den har jo kamera og det er jo en liten gadget-faktor det også selv om kvaliteten på bildene ikke er av det høyeste...

Nei seriøst...Qtek ligger flere år forran alle de andre mobil-merkene når det gjelder teknologi.....polyfoniske ringelyder og logoer.....bare ler jeg ass.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive