Hjelp med uTorrent

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!
Jeg skrudde nå på utorrent for å laste ned et par torrenter. Noe jeg ikke har gjort på sikkert et år! Siden da har jeg flyttet, og formatert pc'en.
Jeg får nå ikke lastet ned, det står bare "Finner Peers 0.0%"
Jeg har trålet nettet, og finner ikke ut noe. Jeg er heller ikke spesielt flink på slike ting, så en god forklaring må til.. Jeg har sjekket porter på en side, og det står at disse ikke er åpne, hvis det har noe å si.. Hvordan man åpner de vet jeg ikke.

Jeg har altibox, en hjemmesentral via "telsey".
Mvh Martine

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for svar!
Den funker av en eller annen grunn... Siden jeg har lastet ned de torrentene fra er en ganske bra side, og skal ha mange seeders og kvalitet de også men.. Per nå så er det 0 leecher og ca 40 som seeder de to torrentene hver.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Mitt forslag er at du først forsøker en fullstendig avinstallering av uTorrent (og instillingene) og laster ned og installerer den nyeste versjonen fra nettsidene til uTorrent.

Dog, en årsak kan også være at trackerne som brukes har blokkert deg fordi du ikke har seedet nok, eller krever innlogging for at ud skal få delta. Tviler forsåvidt på de grunnene, men følte for å nevne de.

-ZnarreZ-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selv om man ikke er Connectable så skal man finne peers og seeder uavhengig om portene er åpen eller ikke.. Derimot er det viktig at man har aktivert DHT i torrentklienten sin, noe uTorrent har begynt å ha deaktivert som standar på noen av versjonene sine.. Med DHT aktiv skal man kunne finne peers og seeders uavhengig av trackeren man er på så sant det ikke er en privat tracker..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for svar!

Den funker av en eller annen grunn... Siden jeg har lastet ned de torrentene fra er en ganske bra side, og skal ha mange seeders og kvalitet de også men.. Per nå så er det 0 leecher og ca 40 som seeder de to torrentene hver.

Hei. Hvis den funker, men ikke torrenten du nå prøver å laste ned så er det noe feil med trackeren du prøver å laste ned fra.

Marker torrenten i utorrent og sjekk hva som står under "Tracker info" og skriv det her.

Det vil ikke hjelpe å laste ned ny versjon av utorrent siden feilen er på tracker siden. Jeg ville heller prøvd å finne et annet sted å laste ned torrenten fra enn den opprinnelige siden.

På generell basis vil jeg uansett ikke anbefale slik Znarrez sier å laste ned nyeste versjon av utorrent. Den er full av reklame og adons som du ikke trenger. Den siste builden av v.2.2.1 er den jeg anbefaler:

http://filehippo.com/download_utorrent/9859/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive