Facebook endrer språk til Hviterussisk

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!
Min facebook endret plutselig språk til hviterussisk(som jeg tilslutt klarte å finne ut) på engelsk "Belarusian".

Vær gang jeg logger inn, er halvparten på hviterussisk og halvparten på engelsk. Jeg har trykket på knappen "NORSK" og "ENGELSK`(US)" flere ganger før man logger inn. Men ingenting skjer.

Har skrevet til facebook et par ganger men får ikke svar. I tillegg er det utrolig vanskelig siden jeg ikke skjønner noe hva som står. Er det noen som kan hjelpe meg? Omså på facebook?
Maria Solbakken på facebook.

Håper på svar!
Er det kanskje noen som vet om en annen nettside jeg kan kontakte facebook utenom facebook?
Der står jo alt på hviterussisk nemlig. Eller, hvertfall 80%. Helt spesielt!

Med vennlig hilsen,

Maria

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg ville prøvd å slette alle midlertidig lagrede filer fra nettleseren slik at alt lastes på nytt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei og velkommen til forumet :)

Du bruker tilfeldigvis ikke VPN eller Proxy til utlandet vel?

Av og til endrer nettsider språket fordi de tror du er et helt annet sted enn det du faktisk er. Ofte ignoreres da valget om Norsk språk, selv om du har endret det tilbake 100-vis av ganger før.

Når jeg bruker VPN til Nederland, er det utrolig mange nettsider hvor språket endres, og jeg må inn å velge norsk hver gang.

Prøv å gå inn på http://whatismyipaddress.com/

Hvis denne siden sier du er i Hviterussland, er det nok dette som er problemet.

Hvis det står her at du er i Norge, ville jeg sjekket Facebook kontoen for uvanlig innloggings aktivitet.

Kan være at noe eller noen har klart å snappe opp passordet ditt, og logger seg inn fra utlandet... Hvis du finner noe sånt, bør du bytte passord med en gang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg har det samme problemet, og jeg klarer ikke å bli kvitt hviterussisk på min Facbook. Har prøvd det som står i denne tråden, men det hjelper ikke. http://whatismyipaddress.com/ sier jeg er i Fredrikstad. Og det er riktig. Spiller ingen rolle om jeg bruker iPad, iPhone eller Windows 10, samme problem.  Men hvis jeg bruker appen for Facebook i iOS, eller Windows 10, vises ikke problemet. 

Endret av MrKjello
Litt snaut først, og skrivefeil.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ville sendt en mail til facebook support, få de til og sjekke om det har vært noe påloggings aktivitet på din konto fra Russland. Kan som "jpg" sier være noen fra russland som har fått fatt i ditt facebook passord, har sett flere artikkler på at russere er villige til og hacke x-antall facebook kontoer mot en liten symbols sum, så er vel ikke utenkelig siden det er russisk språk som kommer :P ville sjekket opp dette i hvert fall mvh. Cordante

Endret av ©ordante
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ville sendt en mail til facebook support, få de til og sjekke om det har vært noe påloggings aktivitet på din konto fra Russland. Kan som "jpg" sier være noen fra russland som har fått fatt i ditt facebook passord, har sett flere artikkler på at russere er villige til og hacke x-antall facebook kontoer mot en liten symbols sum, så er vel ikke utenkelig siden det er russisk språk som kommer :P ville sjekket opp dette i hvert fall mvh. Cordante

Jeg er ikke i stand til å finne ut hvordan jeg kontakter Facebook support. Har du en link? :P

Endret av MrKjello
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive