Grand Theft Auto V, til PS3 eller Xbox 360?

4 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann!

GTA5 er ute straks, og først til PS3 og X360. Jeg venter ikke til den lanseres til PC, så det blir en versjon til en av konsollene. Men til hvilken skal man velge? Jeg har begge to, i slim-utgaver...

Flere som skal ha GTA5 til konsoll, og hvilken har dere og hvorfor? Kjør debatt! ;)

Noen som har oppgradert til SSD på konsollen(e) sin(e)? Hva og hvordan har dere gjort dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke at det gjør valget enklere for din del kanskje, men jeg ble fort dritlei og har lagt konsollen på hylla. Eier en PS3, og har sett meg møkklei av oppdateringene som til stadig må installeres før konsollen kan brukes. Det var såpass lenge mellom hver gang den ble brukt, så både konsoll og spill trengte haugevis av patcher og andre oppdateringer som tok alt for lang tid. Det som var himla dritt var at konsollen ikke kunne laste ned og installere i bakgrunn, og at man heller ikke kunne slå den på å la det surre selv mens dette pågikk, siden man måtte trykke på en eller annen godkjenning.

Konsoll var bedre når ikke alt var nettbasert (Les PS2 og eldre).

Jeg ville derfor ventet på PC-utgaven, hvis nå den blir greit portert. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hørte ikke? GTA V ikke til pc?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke at det gjør valget enklere for din del kanskje, men jeg ble fort dritlei og har lagt konsollen på hylla. Eier en PS3, og har sett meg møkklei av oppdateringene som til stadig må installeres før konsollen kan brukes. Det var såpass lenge mellom hver gang den ble brukt, så både konsoll og spill trengte haugevis av patcher og andre oppdateringer som tok alt for lang tid. Det som var himla dritt var at konsollen ikke kunne laste ned og installere i bakgrunn, og at man heller ikke kunne slå den på å la det surre selv mens dette pågikk, siden man måtte trykke på en eller annen godkjenning.

Konsoll var bedre når ikke alt var nettbasert (Les PS2 og eldre).

Jeg ville derfor ventet på PC-utgaven, hvis nå den blir greit portert. :P

Hehe ja, lite bruk her også. Var kommet ett par store oppdateringer til begge konsollene, siden sist jeg hadde dem på. :D

Jeg hadde jo håpet på PC-versjonen også var tilgjengelig samtidig, så oppdager jeg at det er kun konsollene som før spillet først. Ikke f at jeg venter x-antall måneder på PC versjonen, så da blir det en konsollversjon. ;)

Mener at jeg har bestemt meg for å kjøpe den til PS3. Er enklere å oppgradere harddisken, på PS3, til SSD.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive