Billig, bærbar spillPC, maks 5000,-

8 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei, er på utkikk etter en ny bærbar, den skal være billigst mulig men samtidig ha egenskaper til å takler, Fks: League of legends, final fantasy xiv osv. Prisklasse 2-5k om det er mulig.

Takker for alle svar ;)

Endret av omaximuso
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg skulle tro at den klarer å kjøre de nevnte spill fint ja. Jeg er riktignok ingen ekspert på laptoper så jeg ville ikke basert et valg på kun det jeg har å si.

FF XIV oppgir at de anbefaler GTX660 eller bedre, hva som ligger i det er uvisst for meg, men du må nok regne med å skru litt ned på innstillingene her og der.

Endret av Azathoth
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja forsåvidt er den kraftigere til spill. Den er også veldig mye større og tyngre, det er to maskiner som er veldig forskjellige og egentlig ikke sammenlignbare. Det blir litt som å sammenligne en minibuss med en leddbuss på hvem som er best for persontransport. "Bedre" blir et merkelig ord å bruke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tilbud på denne hos Komlett.no: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=780429

Den takler greit mange spill i dag, men ikke alle på høyeste oppløsning dog.

Hvis du er veldig glad i å spille og tenker litt fremover i det øyemed, gå heller for en stasjonær PC.

Det er noe med laptop og gaming som ikke hører sammen, og det sier seg selv når komponentene er produsert så tynne at de skal få plass i denne slanke boksen. ;-)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har en veldig bra stasjonær, men trenger en bærbar til film musikk, litt gaming når jeg er på ''lan'' osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er veldig vanskelig å komme med en fornuftig anbefaling når du ikke sier om du skal ha en liten eller stor maskin, hvor mye den kan veie, osv. Alle maskinene som er lenket foreløpig kan brukes, jeg ville holdt en knapp på Xishan W350S av disse til gaming, men det er mange ting å tenke på med valg av bærbar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive