Tips til enkel hjemmesideeditor til å starte nettbutikk

5 innlegg i emnet

Skrevet

Hei alle sammen,
Jeg lurte på om dere kan anbefale en enkel hjemmesideeditor. Jeg er ikke særlig bevandret i HTML, og har heller ikke lyst til å gi meg i kast med Joomla. Jeg er ute etter en løsning for egner seg for nybegynnere, helst på norsk. For en stund siden testet jeg Fastweb , denne løsningen synes falt ikke i smak hos meg. Noen her som har erfaringer med 123Hjemmeside, Webnode eller noen andre webløsninger?
Takk for på forhånd for svar.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er dette til en personlig hjemmeside, eller til en bedrift/enkeltpersonforetak?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei og takk for svar. Jeg vurderer å opprette en nettbutikk og da vil jeg gjerne at den skal være på norsk. Jeg testet Fastweb en stund, men ga det opp til slutt. Jeg vet også om de to andre, men er usikker på om det er noe å satse på..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du ikke kan noe om webutvikling fra før - vil jeg sterkt fraråde deg å starte en nettbutikk.

En hjemmeside/nettbutikk åpenbart laget med "123-webside", vil de fleste kunder styre langt unna. I tillegg bør det være et minimumskrav av sikkerhet til nettbutikken, med tanke på betaling og lagring av informasjon.

I så tilfelle bør du få noen profesjonelle til å hjelpe deg.

For personlige nettsider - er det helt OK å starte med slike enkle løsninger, men det aller beste er å selv lære deg webutvikling, herunder HTML og CSS - eller sette opp en enkel side med Wordpress e.l. løsninger. Det finnes også mange guider til å starte med webutvikling

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei igjen,

Jeg kan egentlig det mest grunnleggende om HTML, men langt fra nok til å lage min egen side helt fra grunnen av, for ikke å nevne en nettbutikk.

Så du anbefaler altså ikke de nettbutikkløsningene jeg nevnte? Nå for tida er det mange som får i stand en nettbutikk ved hjelp av slike editorer og gir seg i kast med å selge over internett. Derfor fristet det å gjøre litt av det samme, men nå er jeg i tvil.

hilsen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive