SYSTWeak er det et virus/malvare ?

9 innlegg i emnet

Skrevet

SYSTWeak begynner med Https//: SYSTWeak så ikke det før jeg hadde lastet ned SYSTWeak 2 ganger . PCn min er litt treg så jeg kjøpte SYSTWeak Å den fant over 2000 feil , men så kom SYSTWeak på igjen å det var freevare , jeg betalte ,slutten skulle de ha 180 kr for å få register nøkkelen, registrerte å alt virket bra men så begynte den å scanne å fant ,masse feil igjen. Hva er dette programmet SYSTWeak.

Det står at er jeg ikke fornøyd så er det 30 dager angrefrist. HAR JEG BLITT LURT ? :angry:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, du har blitt lurt. Aldri betal for programvare som er tvunget på deg.

Du kan lese flere tråder om det her:

http://www.ripoffreport.com/reports/directory/systweak

De utgir seg også for å være Microsoft gold partner, men det er bare tull.

Avinstaller programmet, så får du bite i deg de 180 kr.

For å være sikker på at du får fjernet alt, avinstaller programmet med Revo uninstaller.

Last ned pro-versjonen, den kan du prøve fullt ut i 30 dager: http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Der får du anledning til å renske opp i registeret etter programmet.

Hvis du absolutt må ha et oppryddingsprogram (jeg er forsiktig med å bruke sånne), bruk: CCleaner: http://www.piriform.com/ccleaner

Stort sett greit å rydde opp i unødvendige filer, selv om du kan havne i situasjonen å slette noe som et program bruker.

Det finnes felles filer, som evn slettes (av oppryddingsprogramvare) etter at et program er avinstallert, uten å ta hensyn til at et annet program som en ikke har brukt på lang tid bruker den samme fila.

Rense opp i registeret gjør jeg aldri, annet enn manuelt hvis det er noen nøkler til et program jeg vil ha bort. Registeropprydding kan fort gjøre mer skade enn optimalisering enn PC.

Selv om du tar backup av registeret først, er det ingen garanti for at backupen leses tilbake uten masse feil.

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har sletta alt som hadde med SYTWeak å gjøre.

Det var på Piratebay at det sto en linje med at maskinen min var full av feil å for å få opp f ​arten på PCn skulle jeg trykk på Downlowd knappen, å ganske riktig fant den flere 1000 feil men etter en stund begynte den å skanne igjen å fant masse andre feil , måtte bare betale 188 kr.- . å sånn fortsatte det, ja en lærer av sine feil :huh:

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er det viktigste!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Når jeg betalte fikk jeg et år abonnement eller 2 år , Det er ikke sånn at jeg må avbestille ? Vel jeg tror jeg har fått burt alt som har med SYSTWeak å gjøre :angry:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du har oppgitt kortinfirmasjon når du betalte, ta kontakt med banken din slik at de ikke har mulighet til å trekke noe mer fra kontoen din.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for gode råd

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Måtte bytte visa kort etter at dem hadde trekt meg 5 ganger, banken prøver å få tilbake pengene og skulle Politianmelde saken , har ikke så mye håp å få tilbake noe.

Har sjekka litt å dem har lurt Masse folk over hele verden, håper de blir tatt.

CCleaner har jeg brukt i mange år, får tilbud å oppgradere, men da skal de ha penger ! Bare lurer på om det blir bedre hvis jeg betaler ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ccleaner er et legitimt program, men ingen grunn for å betale for det. Funksjonene som er gratis er mer enn bra nok for de fleste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive