Problemer med innlogging Spotify på smart tv

2 innlegg i emnet

Skrevet

Får opp mld "An error has occurred. Error ID: 2 når prøver å logge på SpotifySamsung Smart TV . Hva gjør man?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hadde problemer med dette selv. Fant ut at jeg må firmware-oppdatere tv-en. Jeg fikk ikke til å gjøre dette på den måten det skulle gjøres i følge samsung sin innebygde funksjon. Kontaktet derfor samsung, og fikk følgende svar:

Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

Det var leit å höre om TVen og problemet med å oppdatere. Hva jeg kan gjöre, er å hjelpe deg med en manuel oppdatering.

Du trenger en USB/minnepinne som er tom og formatert. Sidden går du på nettet og laster ned siste fastvare (gå in her: http://www.samsung.com/no/support/model/UE55ES8005UXXE-downloads) på din pc og dobbelklikk på exe filen. (husk å extrahere fila!)

Ta så mappen som du fikk når du åpnet exe filen og legg denne mappen på ett usb minne.

Sett usb minnet i usb porten i din tv. Påse att tv står i "tv modus" trykk source på fjernkontrollen

og velg tv.

Trykk "menu" på fjernkontrollen og gå till Kundesupport - Programvareoppdatering - Via USB

Deretter tar du en reset på TV

For reset på din tv gjör du fölgende:

Trykk "menu" på fjernkontrollen og gå till Kundesupport - Egendiagnose - Tilbakest.

Har du ikke Tilbakest. under Egendiagnose, trykker du på exit-knappen på fjernkontrollen i minimum 15 sekunder.

(vill opplyse att du da mister alle lagrede kanaler og må legge in kanalene på nytt)

Passord under tilbakestilling er: 0000

Nå skal TVen din väre oppdatert og i orden. Håper dette er til hjelp og lykke til!

Kontakt oss gjerne igjen om du har flere spørsmål.

Med vennlig hilsen

Samsung support

edit: Du må naturligvis velge riktig driver i forhold til hvilken TV du har :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive