Skade på skjerm (laptop)

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, har en helt ny HP laptop 13,3"

Oppdaget her en dag at den har fått tre striper på tvers over skjermen og at høyre øvre hjørne er helt ødelagt, typisk fall eller trykk skade på lcd-en. Problemet er at jeg har ikke tatt den vekk fra rommet mitt en gang, aldri blitt lagt i en sekk og den har aldri falt i bakken eller noe slikt som kunne forårsaket skaden.

Det kan vel ikke ha vært en slik skade på pc-en fra den var ny/under produksjon? Da hadde jeg da oppdaget det før og.

Det jeg mistenker er at noen har trampet på skjermen, jeg deler rom med to til og pc-en har ligget nedenfor sengen min.

Jeg har byttet skjerm på noen gamle laptoper før så tror jeg kan få til det med denne nye også, men hvor mye koster en slik ny skjerm? Og hvor kan man skaffe nye skjermer?

Kjipt at slike ting skjer når man har en laptop som er 1-2 mnd gammel

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du ikke vet hva som har skjedd med PC-en, ville jeg tatt den tilbake dit du kjøpte den, evn sendt den til produsenten med reparasjon innenfor garantien.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du ikke vet hva som har skjedd med PC-en, ville jeg tatt den tilbake dit du kjøpte den, evn sendt den til produsenten med reparasjon innenfor garantien.

Ja det er en mulighet, men tenkte kanskje de ville sagt at dette var en selvforskyldt sak, at jeg ikke ville fått garanti på det?

kjøpt på komplett forresten

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive