Flash til Android?

5 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har søkt og lett, men det er så mye svar der ute, men vet ikke hva som er aktuelt lenger.

Finner noen steder at flash fungerer, andre steder ikke. Så også at det fungerer ikke i chrome, men i f.eks opera.

Har prøvd i både originale nettleser, chrome og opera nå.

Det jeg lurer på om det lenger går å bruke flash på nettbrett, til å f.eks spille online spill som bruker flash?

Jeg har en Samsung Galaxy Tab 2 10.1". Bare noen uker gammel. Android 4.0.4 på den.

Når jeg skulle kjøpe nettbrett tenkte jeg ikke på flash da dette er ikke grunnen til at jeg kjøpte det. Valgte å ikke kjøpe win8 da jeg har hørt flere er missfornøyd med det foreløbig, og jeg liker Android veldig godt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

http://forums.adobe.com/message/4675670

Prøvd det som står her? Har selv en telefon med android 4.2 og flash fullt fungerende, riktignok installert fra market, eller play, men... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har også problemer med at det ikke funker i alle nettlesere. Det funker i Firefox, og jeg er fornøyd med det, så jeg har ikke sett så mye mer på det. (Samsung Galaxy S)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Oh, kanskje det er nettleseren som ikke takler flash-plugin ja.. Tenkte ikke så langt jeg. :P Er den standardsaken som har vært med Android så lenge det har eksistert jeg bruker. Mest pga hurtiginstillingene man får frem når man tøtsjer skjermkantene. :) I den fungerer flash fint. Litt buggy såklart, men helt overkommelig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg gjetter at det er mer et problem med pluginhåndteringen i nettleserne enn et problem med hvorvidt flash virker. Om dette er Flash sin skyld eller de enkelte nettlesere bør strammes opp vet jeg ikke noe om.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive