Byttetråd: ITpros julenøtter 2012

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei alle sammen, og til dere vinnere, gratulerer så meget med deres premier.

Først ønsker jeg å informere om at samtlige vinnere fortløpende har blitt kontaktet pr. E-post etter hvert som trekningen har pågått.

Det er derfor viktig at du har sjekket E-posten din som er oppført i din profil her på forumet, slik at du kan gi oss din rette adresse for hvor premien(e) skal sendes.

Har du vunnet, men ikke har mottat en slik E-post, ta kontakt med Alexander så blir alt ordnet.

Nå som julemiddagen akkurat har satt seg og du har lest deg frem til hvilken premie som er din er det muligens noe annet som faller bedre i smak. Vi kan dessverre ikke gi alle sammen hver sitt Nikon kamera, Epson printere og et serverrom fult i nettverksutstyr, så trekning er ikke til å unngå.

Dersom du mot formodning ønsker å bytte bort din premie med en annens, kan dette gjøres her, eller pr. PM. Vi ser helst at det blir tatt her, slik at redaksjonen og moderatorgruppen får med seg hvem som faktisk skal ha premiene etter eventuelle byttinger for å unngå evt. "disputter" i ettertid.

Vi stiller ingen krav, men oppfordrer til "fair-trade" brukerne i mellom.

Byttetråden vil være aktiv så lenge det vil være behov for det helt frem til 31. januar 2013.

Som i fjor som i år, er samtlige premier på vei eller allerede sendt til vinnerne og bytting vil foregå brukerne seg i mellom. Noen av brukerne har muligens allerede fått muligheten til å hente sin premie da mesteparten ble sendt ut torsdag 20. desember.

Dersom du har noen spørsmål vedrørende bytting, sporing av premie eller annet i forbindelse med årets julenøtter kan du sende din henvendelse til Alexander@ITpro.no.

Bit deg også merke i at det, på grunn av juleavvikling, vil kunne være noe treg postgang i forbindelse med sendingen av premien(e) din(e).

For mer informasjon kan du sende en E-post til;

Alexander@ITpro.no, eller til Redaksjonen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei og gratulerer til alle nøtteknekkere :) Jeg tar initiativet og skriver første post her i byttetråden. Jeg vant følgende:Logitech T400 touch mouse, ITpro og Eurofoto kopper, Creative WP-450, F- Secure for PC & MAC, Symantec Mobile Security for Android. Jeg har allerede en killer datamus, så jeg er interessert i å bytte bort denne. Samtidig så har jeg antivirus, og har ikke android telefon, så om noen har kjæreste/barn etc og dermed behøver 2, så kan dette også byttes bort. Er selv interessert i Revo pixis DAB-radioen og ps3 spill (hovedsakelig LBP karting og borderlands 2), og selvfølgelig epson skriveren til supersky om du tilfeldigvis har skriver fra før ;)

Fredelig jul :xmas:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har vunnet litt greier som er til overs:

Nokia Universal portable USB Charger DC-16

MOBX USB Booster

Diverse antiviruslisenser for windows, android og mac. (9 totalt). Noen av dem er fra i fjor, men de skal kunne aktiveres enda.

Vouchers for gratis audiobok og sanger fra emusic.com (Creative)

Alt byttes mot nesten hva som helst med nytteverdi ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive