Årets nøtteknekkevinnere på ITpro

12 innlegg i emnet

Skrevet

Etter 24 intensive dager med ITpro's årlige julenøtter, er verdensproblemene løst, og vi har hatt det særdeles morsomt sammen med dere lesere. Julenøttene er definitivt årets høydepunkt også for oss i redaksjonen. ITpro-redaksjonen ønsker alle våre lesere en riktig god jul!

Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gratulerer til vinneren! Og jeg så enig, så enig i avgjørelsen.

Det har, i år som tidligere, vært så moro, vanvittig, meningsløst, meningsfylt, uforsvarlig tidskrevende og borti hampen kraftanstrengende å delta, men likevel HELT nødvendig.

God Jul, fra Zorrine.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk å gratulere til alle vinnere av Årets Julenøtter! takk for god underholdning, til alle deltakere og itpro redaksjonen. - GOD JUL ! :D

Mvh Massemas

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gratulerer til de heldige vinnerne! :)

God jul! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for gavene :D

Kingston minnepennen var jo perfekt for meg :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Velfortjent idag, og ellers gratulerer til alle vinnere! God innsats både fra deltakere og Redaksjonen!

Gleder meg til neste år! :D

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Da gikk årets siste nøtt slik jeg håpet, graturlerer "babajaga" Med en absolutt velfortjent seier.

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vil også benytte anledningen til å gratulere "Babajaga" med seieren, vel fortjent!

God jul til alle, vi snakkes neste år! :D

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette har igjen vært en fantastisk runde med julenøtter, det kommer liksom en liten tomhetsfølelse når det er over. Det er et race i 24 dager og så plutselig er det over.

Må igjen takke ITpro for å korte ned på desember måneden med verdens beste julekonkurranse. Fantastisk.

vel fortjent at Babajaga endelig vant en julenøtt, og det på selveste julaften.

Gratulerer til alle vinnerene.

For min egen del er jeg fullstendig overveldet over alle gavene (premiene) jeg har fått i år og det for å besvare ett spørsmål.. Tusen takk, ønsker dere alle en fortsatt god jul og ett godt nyttår :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Oi oi oi for noen 24 dager dette har vært! :D

Dette har vært vanvittig morsomt og underholdende og jeg gleder meg allerede til neste år!

Gratulerer til babajaga, som hadde en fin vri på nøtten ;)

Nå er julen overstått, og det neste som kommer nå, er nyttår.. Ahh, tiden flyr :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja DET var litt av en 1.juledag. Jeg er overveldet, begynner å tro på at jeg tar et år til, gleder meg nesten til neste års nøtter, selv om jeg i går var overbevist om at jeg aldri, aldri mer skal delta. Selv syntes jeg Tim Pirat hadde det beste svaret, syntes nesten han fortjente en tredje nøttepremie i år, men så hørte jeg min gamle norsklærer brumme i det fjerne: "godt skrevet, men du har bommet på oppgaven, så her blir det ikke karakter!" For selv om han helt i julens ånd heller ville tildele en annen den siste premien, så skulle svaret til syvende og sist handle om hvorfor DU burde vinne, og da følte jeg at det var tillatt å syte og klage. 1000-takk til alle Alexandere med eller uten X, Christer og Martin som får adventstiden til å fly, redder liv og får en til å tenke fremover. Og takk til alle kreative sjeler som svarer på nisse nøttene, mon tro om det finnes andre adventskonkurranser der man gidder å lese gjennom alle andres besvarelser hver dag? Yes, you made my day, som man sier på godt norsk!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bare 52 uker til neste julenøttkonkuranse :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive