Smarttelefon - Kopiere kontakter fra HTC til Samsung

13 innlegg i emnet

Skrevet

:) Hei jeg har en HTC som batteriet begynner å bli så dårlig på at jeg har skaffet meg en Samsung G2.

:unsure: Jeg har en haug med kontakter som jeg vil flytte over på Samsungen, har ikke noe lyst å legge alle disse inn manuelt noe som vil ta år å dag. :(

Kan noen her inne hjelpe meg ???????????????????????

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en del ting på Forumet som er LØST men jeg har glemt hvordan jeg gjør det :blush:;):excl:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hesann

Vi vil prøve å få på plass igjen en LØST-funksjon etter forumoppgraderingen, men inntil da har jeg satt igang en midlertidig løsning der en administrator går over og setter "LØST" som prefix-tagg. Så, hvis du har en tråd som har løst seg, så kan du rapportere denne, så skal jeg fikse det :)

Er det sånn å forstå at du har fått denne tråden løst, eller står spørsmålet ditt fortsatt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Denne er uløst :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan jo kopiere kontaktene til SIM-kortet ditt, slik at når du bytter SIM-kortet fra den gamle til den nye, så vil du fortsatt ha kontaktene der. Etterpå kan du også kopiere dem til den nye telefonen din (fra minnekortet), slik at det er mulig å legge inn ekstra informasjon eller bilde til kontaktene dine :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kontakter kan velges å synkroniseres med Google-kontoen din på de aller fleste Android-telefoner. Å kopiere de til simkort gir gjerne mangelfulle navn (8 tegn eller noe), manglende e-post, samt om kontakten har flere nummer blir blir kontakten delt inn i slik: "navn/.1" (hvor tallet 1 går oppover likt med antall telefonnummer som er lagret på kontakten).

Derfor, synkroniser telefonboken med Google Contacts så skal kontaktene dine komme automatisk inn på dine Android-enheter i etterkant. :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har tenkt på det ,men jeg kommer ikke inn på google, vet det er riktig passord men den vil ikke logge på .får beskjed at passordet er feil :angry: prøvd å lage meg en ny google konto men siden jeg har byttet PC siden jeg opprettet google kontoen så tror jeg at det må være en cace fil som gjør dette en jeg ikke har på den nye PCn ? :wacko:

Hvorfor skal alt være så F vanskelig :excl:

Eller så en god Jul til dere alle ,elsker denne siden :wub::xmas:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Trykk "glemt passord" og motta nytt på telefonen via sms, eller følg beskrivelsen som dukker opp. Evt søk på play.google.com etter contacts og sync og last ned passende app.

En annen mulighet er å opprette en ny konto hos Google. :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du legger inn Samsung kies på pc-en, kobler til HTC'en velger kopier fra annen smarttelefon... så legger du det over på Samsungen.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruk MyPhoneExplorer. Funker på alt android :) USB og over WIFI

http://www.fjsoft.at/en/

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Denne er løst

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kan vedde på at svaret til r2d290 om at det har blitt implementert løsningsknapp på forumet ikke var det du brukte for å få kontaktene inn i din nye telefon. :P

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

nei du har rett i  det  KLYKKEN

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive