Telefon stjålet, remote control.

5 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg har blitt frastjålet S2n min og det er jo rimelig irriterende, med bilder osv. som har forsvunnet..

Har prøvd å fjerninstallere div. programmer fra play, et som du kan aktivisere med sms og et der man skal få tilbakesendt posisjon til epost uten aktivisering. Nå tror jeg iallefall nå at nytt simkort er satt i så jeg får ikke aktivisert telefonen.

Når jeg prøver å installere fra play marked når jeg jeg er innlogget på google kontoen fra pc'n så får jeg beskjed om at appen er blitt installert. Vil dette si at programmet er installert på tlf, eller er det bare play markedet som går ut i fra at det er installert? Når jeg etter et par timer refresher siden har status gått over til Installer. Noe som er forandret nå er at det står "Orange" før galaxy s2 play siden. Indikerer det at den er blitt tatt i bruk i utlandet og at de har Orange abb?

Jeg har fra før aktivisert mulighet for tracking i telefonen, noe som fulgte med telefonen. Men jeg vet ikke hvor jeg kan gå for å benytte meg av denne muligheten. Er det Samsung eller Google?

Noen som har noen råd eller kan gi meg noen svar?

Takk.

Redigert for å gjøre det mer lettlest..

Endret av sitdown
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye hjelp jeg kan gi deg, utenom å tipse deg om https://www.cerberusapp.com/ som jeg bruker på min telefon.

Du skal kunne om jeg ikke husker feil å spore via samsung kontoen din, om du har den syncket på telefonen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har aldri satt opp noen samsungkonto, dessverre. Fikk problemer med å få installert programvare på pc så jeg droppet det. Men takk for tips. Vet du i følge av det jeg fortalte om telefonen er i bruk eller ikke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hvis den er knyttet opp mot en google konto ville jeg prøvd å gå inn på tjenesten latitude via Nettsiden.

Jeg er ikke sikker på spørsmålet ditt, mitt tips er å søke på google

Edit hvis dette ikke funker bør du bytte passord på gmailen, så ikke personen får tilgang til dine tjenester og sosiale kontoer som kan være knyttet opp mot den

Endret av Datasmurfen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei, har renskrevet første innlegg og da er det forhåpentlig mer lettlest.

Jeg har søkt mye på google og har ikke funnet noen løsning som fungerer. Problemet er jo at man vanligvis må aktivisere appen på tlf. Gikk inn på latitude og det er ingen info på loggen angående posisjoner. Går ut i fra at telefonen ville vises om den har sendt posisjoner gjennom lattitude? Det er vel fordi jeg har deaktivisert google sin lokasjons tjeneste. Men jeg har aktivisert en innstilling en gang som var i forhold til mistet eller stjelt telefon. Men det var kanskje lattitude da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive