• Kunngjøringer

• Innlogging med visningsnavn   18. juli 2015

Vi gjør oppmerksom på at innlogging på forumet nå skal skje med ditt visningsnavn. For de fleste er dette det samme som det tidligere brukernavnet, men dersom du har byttet visningsnavn tidligere, må dette nå benyttes til innlogging.  Om du ikke husker ditt visningnavn, ta kontakt med forumredaksjonen på epost; support@itpro.no - så hjelper vi deg. 

Hvordan forandre IP adresse? win 7

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei. Jeg har lett masse på nett og googlet mye, men finner ikke noe gode løsninger på hvordan jeg kan endre min IP ( har blitt IP bannet fra d2 )

De fleste viser til IPCONFIG /release og IPCONFIG /renew

Noe som ikke funker.

Har også prøvd å gjøre om til static ip , men ikke sikker på om jeg gjorde det riktig. Siden jeg mistet nettet når jeg prøvde :P

Jeg har fibernet fra Telenor , modem er

ZyXEL P2812

Noen som vet om noe som kan gjøres?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er din eksterne IP-adresse som er bannet, den du har på maskinen er en privat adresse du får fra routeren. Les om NAT for å se hvordan dette funker.

Du må enten vente på at du får en ny adresse fra Telenor, som kan ta alt fra 1 uke til flere år, eller bruke VPN/proxy, men da blir nok [spill]opplevelsen veldig dårlig..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er din eksterne IP-adresse som er bannet, den du har på maskinen er en privat adresse du får fra routeren. Les om NAT for å se hvordan dette funker.

Du må enten vente på at du får en ny adresse fra Telenor, som kan ta alt fra 1 uke til flere år, eller bruke VPN/proxy, men da blir nok [spill]opplevelsen veldig dårlig..

Ok. takk for svar :) Da er det ikke så mye mer jeg får gjort. Hvordan jeg bruker proxy osv har jeg ingen greie på :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive