• Kunngjøringer

• Innlogging med visningsnavn   18. juli 2015

Vi gjør oppmerksom på at innlogging på forumet nå skal skje med ditt visningsnavn. For de fleste er dette det samme som det tidligere brukernavnet, men dersom du har byttet visningsnavn tidligere, må dette nå benyttes til innlogging.  Om du ikke husker ditt visningnavn, ta kontakt med forumredaksjonen på epost; support@itpro.no - så hjelper vi deg. 

Ny webside/netbutikk. Hjelp til utvikling

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei,

Har et nytt firma med et veldig spennede konsept som skal lanseres i Norge/Sverige/Danmark og Finnland,

men først Norge- jobber mot Oktober måned og i den forbindelse trenger jeg en ny webside for dette prosjektet. Det firmaet som jeg har tatt konseptet fra er basert i Australia og har en god webløsning som

jeg vil egentlig kopiere. Så det jeg er etter er noen some kan lage/kopiere denne siden i bytte mot noe kontanter og en eierandel for den riktige person. Jeg er basert i Drammen, så noen i område hadde vært

best. Håper og høre fra noen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjipt å starte prosjektet med en rettsak pga copyrights..

Har du lov til å kopiere siden deres?

Hvilken nettside er det? (link)

Hva slags konsept er det snakk om?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei du....

Firmaet er basert i Australia og har ingen planer om og lansere noe i Europa. Websiden skal brukes mere som en mal, er ikke websiden

i seg selv som er unikt i Norge men konseptet. Send meg en mail hvis du vil ta en videre prat; svend.larsen@hotmail.com

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive