Ny multifunksjonsskriver hjemme

1 innlegg i emnet

Skrevet

Hei. Jeg skal kjøpe ny multifunksjonsskriver for hjemmebruk. Har oftest hjemmekontor. Utskriftsvolum er nokså beskjedent, som regel et og annet Office- eller PDF-dokument, kan gå flere dager imellom hvert, men nå og da skriver jeg ut brukerveiledninger på 100-200 sider. Må ha ethernetinngang og skriveren skal stå sentralt i huset slik at alle kan bruke den. Bruker Homeplug nettverk, men trådløst i tillegg er ikke dumt.

Scanner sjelden men bør ha scannefunksjon. Faks har jeg aldri bruk for. Utskrift må være automatisk tosidig. Har nå en Canon MP600 som jeg vil fortsette å bruke til fotoutskrifter inntil jeg evt. kjøper en A3 eller A2 fotoskriver, så kontorskriveren trenger ikke være en topp fotoskriver.

Usikker på enten blekk eller laser, siden det ofte går dager mellom hver utskrift og er litt skeptisk til blekkforbruk ved dyserensing. Nåværende MP600 har lang oppstartstid pga. dette mistenker jeg, og blekket er dyrt.

Hva gir lavest levetidskostnad med hovedsaklig tekstdokumenter med noen bilder her og der? Anbefaling av bestemte skrivere?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive