Mistet passord på min Galaxy SII

12 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Jeg har nylig fått tak i en Samsung Galaxy SII,GT-19100 sim har virket som en drøm helt til i dag, vel det er meg selv som har driti meg ut for jeg har en HTC og den har jeg lagt inn personlig passord på , noe jeg tenkte det ville være lurt å gjøre på Galaxyen å .På HTC,n har jeg en 4 sifret kode å hadde tenkt å btuke den samme på Samsung Galaxy SII,men den ville ikke bare ha siffer i koden men bokstaver å å da mener jeg at jeg la inn navnet til min sønn men den gang ei, så nå sitter jeg med en låst mobil som jeg ikke får ringt ut med HJELP.

Den er kjøpt i Singapor og jeg har kontant kort, hater abonnemang.

Tar i mot alle tips med glede.

Har tatt ut SD minne kortet å prøver om jeg kan finne den filen som passordet står på men er livredd for å rote for mye i filene.

Endret av KongKlykken
Skikkelig emnetittel --- /Kongklykken
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

tror ikke du finner filen på SD kortet, ligger vel i telefonminnet den dessverre

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har hørt noen sier at det er en resett knapp ,men hvor er den ???? I bruksanvisningen står det at jeg skal holde av/På knappen inne i 8 sekunder, har prøvd det men uten hell. Går det ann å åpne den å ta ut batteriet som ligger inne i mobilen det lille som holder styr på Klokka og passord å sånt ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

5 sek på google:

http://androidforums.com/samsung-moment/31012-password-reset.html

"Its called a factory reset. turn the phone off, and take out the battery. Wait a couple min. Put the battery back in, and hold down the talk button and hold down the center button (optical scroller). While holding those two down, press and hold the end button while holding down the other two, DO NOT LET GO OF ANY OF THEM. Keep hold down all three buttons, the progress loader bar should flash yellow or green . If you get to the sprint screen it didnt work, start over. ( It may take a couple of tries) This brings you to the factory test mode. Use the optical scroller to scroll down to 19. (it says reset). Follow the onscreen prompts to factory reset your phone. Reboot. Your good to go."

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

prøvd det men det virker ikke

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hard reset på GS2 er volum ned + home + power, ev. volum opp + volum ned + home + power. Du skal da få opp en meny hvor du kan velge factory reset.

Derimot, skjønner jeg ikke helt hvilken kode du snakker om? Opplåskoden på GS2 er PIN-kode, firesifferet kode eller mønster (ev. ansikt i ICS). Er det denne du har glemt? Isåfall kan du tastet feil åtte ganger og deretter låse opp telefonen med din Google-konto.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå har jeg holt alle tre knappene nede å den sier den rebooter eller så kommer Android figuren opp og det står at den laster ned , prøvd det ørten ganger uten resultat.

Du sa at jeg kunne slå koden feil 8 ganger å bruke min Gmail konto , men når jeg slår koden feil mange ganger så får jeg beskjed at jeg må vente i 30 sek. før jeg kan slå den på nytt ?????

Kan noen hjelpe meg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Om det er snakk om opplåskoden, så tast den feil x antall ganger. Åtte ganger var det tidligere, men om det er forandret vet jeg ikke. Til slutt vil iallefall telefonen låse seg, og du kan låse den opp med Google-kontoen din.

Dersom du får opp Android-figuren når du prøver hard reset, med teksten "downloading a custom rom....", vil ikke dette fungere. Den kan stå på i flere timer uten at det vil utgjøre noe forskjell - så da kan du se bort i fra den muligheten dessverre.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en Googel konto på mobilen , men hvorgan gjør jeg det ! :unsure:

Når jeg holder alle tre knappene nede så kommer den rebooth opp men når jeg skal starte den på nytt kommer den koden tilbake , GRRRRRR

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skal prøve å taste den koden mange nok ganger til at den låser seg , men da jeg har gjort det tidligere så kommer det bare opp at jeg må vente 30sek. så kan jeg fortsette. Det er jo jeg som har laget den opplåskoden så jeg har prøvd å slå den masser av ganger.

Men det var en som sa til meg at jeg kunne kortslutte backup batteriet i et 10 endels sekund å at den da ville rebote seg , men det har jeg ikke turt.

Kan ikke noen PLEACE hjelpe meg, føler meg en smule dum for det var jeg som laget den koden, men det var sent på natta å jeg var trøtt så jeg mener jeg laget 3 forskjellige som det må jo være en av dem , men får bare SORRY feil code , hvorfor kunne jeg ikke latt være å gjøre det , men gjort er gjort desverre ! :angry::blush:;):o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå føler jeg meg virkelig teit he :D he det var bare å gjøre som du sa , men SÅ var det bare å trykke på den grønne Android figuren på skjermen å WOALA så rebotet den PHUUUU !!!!!

Så nå er alt som før YES :) :) :) :) :) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er så lenge siden sist jeg var her at jeg har glemt hvordan jeg forteller at problemet er LØST :unsure: så kan dere hjelpe meg for denne er løst :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive