Kjøpe office 2010

9 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann!

Lurte på å kjøpe meg office home & business.Får ikkeno klart svar fra hverken komplett eller microsoft om jeg kan innstallere på 2 stasjonære pcr.

Får bare svar 1 bruker på 1 stasjonær og 1 laptop.

Er det noen som har peiling på om jeg kan legge inn denne på 2 stasjonære???

Kenny

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Uten om familjelisensene så er det som regel kun for en PC.

Men det finnes jo gratis versjoner openoffice, libreoffice. Så er ikke sikkert man trenger en lisens til begge pcene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var innom lefdal i dag,og han "gurun" der mente man fikk office home&business man kan bruke på 3pcr.Så da bestilte jeg det så får vi se om han har rett ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det kommer fortsatt an på hva du betaler for.

Tror du at du får Office gratis fra Microsoft?

Du får ikke kjøpt en lisens for tre PC-er som koster det samme som en lisens for en PC.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det kommer fortsatt an på hva du betaler for.

Tror du at du får Office gratis fra Microsoft?

Du får ikke kjøpt en lisens for tre PC-er som koster det samme som en lisens for en PC.

Har jeg sagt jeg tror jeg for office gratis???Hvor får du det fra?

Som sagt,så mente han at det var til 3 pcr i den pakka.Har du noe å diskutere så kan du jo ta det med lefdal.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så så... :P

Jeg mente bare at dette kommer til å koste en god del, hvis man ikke får med en spesialbestilling som f. eks ved kjøp av ny PC.

Jeg regnet med at du visste at en Office-lisens koster penger, bare at det stort sett koster mer enn det smaker å kjøpe flere lisenser når en er hjemmebruker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så så... :P

Jeg mente bare at dette kommer til å koste en god del, hvis man ikke får med en spesialbestilling som f. eks ved kjøp av ny PC.

Jeg regnet med at du visste at en Office-lisens koster penger, bare at det stort sett koster mer enn det smaker å kjøpe flere lisenser når en er hjemmebruker.

Jo jeg er klar over det.Men når ikke engang microsoft kommer med ett klart svar så må man jo begynne å lure.

Som jeg sa,så får vi se hva det er som dukker opp den jeg bestilte av han duden på lefdal ;)

Og vi tjener jo så godt i Norge (ifølge staten) så vi har sikkert råd til å kjøpe office...haha!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

He he...

Ja, det stemmer; vi har bedre økonomi og når jeg tenker på det, har jeg noen Office-lisenser sjøl. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive