Kjøp av ny iphone.

5 innlegg i emnet

Skrevet

Tenkte å kjøpe meg ein iphone 4s, men kor er det billigst å kjøpe hen og er det best og kjøpe med abonomang eller uten? Viss eg kjøper ein ulåst på apple.com kan eg da bare bestille eit simkort fra tele2 og bruke det abonomanget som eg har idag?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sjekk prisguide.no prisjakt.no

Ville anbefalt å kjøpe hos større forhandler. styr unna Pixmania/amentio i vertfall.

Å kjøpe med abonomang er dårlig invistering hvis du mister telefonen eller er misfornøyd siden returett ikke gjelder.

Nå er aldri apple produkter noe billig, kan være en av butikkene har salg, men lite trolig før jul, har sett komplett har hatt noen tilbud i det siste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Slik jeg har forstått det er det apple.com som har billigst iPhone uten abonnement. Bestill derifra om du vil beholde ditt nåværende abonnement. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

De billigste iphonene ligger vell på www.finn.no men de er ikke nye. Jeg har Alltid kjøpt varer som "lever" en stund fra www.finn.no. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Normalt er det mye å spare på å kjøpe en knyttet til abonnement. Usikker på hvor mange som selger iphone med binding.

Når det er sagt skjønner jeg ikke hvorfor noe kjøper iphone i dag, med mindre det er rent jåleri. Sjekk ut de nye HTC One S og X, de stiller i en helt annen klasse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive