18. julenøtt 2011

18 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Som fotoentusiast elsker jeg nyvinninger som gir bedre bilder, så det plukke ut et godt kamera fra en ønskeliste er en smal sak. Å plukke ut en laptop som skal gå hånd i hånd er ikke like enkelt - og modellene florerer.

Mange er i samme båt, derfor kan dine svar i dag bli gode tips for tusenvis av andre som leter etter nettopp ditt svar!

Les mer

Endret av ITpro.no
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva står øverst på ønskelisten din i år?

Å vinne ITpros julenøtter!!!!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I år står en støvsuger på toppen av ønskelisten.

Da blir kampen mot de nese irriterende hybel kaninene som parer seg i ett sett endelig lettere.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fred og rettferdighet.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Dag 18

Øverst på min ønskeliste står noe jeg neppe kan få, faktisk noe det er ganske sikkert at jeg aldri, aldri vil få. Det er nemlig en teleporteringmaskin som jeg så inderlig har ønsket meg nå i flere år… Den ville da nemlig ha eliminert avstand som jeg hater så fælt. Har til og med skrevet et dikt om avstand som jeg nå skal dele med dere:

Avstand

Avstand er noe som skiller

Deg fra meg…

Det er ikke hyggelig,

Det er ikke greit

Vi hater det begge,

Liker det ei

Det er en sperre

Mellom deg og meg

Et hinder

Man ikke bare kan hoppe over

Ingen snarveier

Ingen vei

Det er bare avstand

Det er bare avstand, som skiller deg fra meg…

Som dere sikkert nå skjønner er det også andre ting jeg hater med avstand, sukk :( . Ja en teleporteringsmaskin hadde vært den aller beste julegaven jeg kan få og den har stått på toppen av min ønskeliste i flere år nå.

Du skulle kanskje tro at jeg som allerede har bygd en tidsmaskin ville klare å lage en teleporterings maskin også. Men det klarer jeg dessverre ikke har prøvd en del ganger får å si det sånn.

Det nærmeste en teleporterings maskin jeg er kommet er å lukke øyene, tenke meg stedet jeg vil være og personene jeg vil være der sammen med….

Så kan du gi meg en teleporteringsmaskin til jul så skal jeg LOVE deg at jeg vil bli den lykkeligste gutt her på jord!<33

Endret av piratentim
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

(strategerer:itpro er litt mannsjåvinister så de biter nok ikke på smisk og grinehistorier)

jeg orker ikke smiske så derfor sier jeg bare rett ut som det er: PENGER

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Øverst på årets julegaveliste 2012 så står…

**trommevirvel**

Adobe Photoshop Elements 10

Da kan jeg kose meg med å redigere bilder som jeg kan gi videre til folk i presang til bursdager og jul og på den måten være både kreativ samt spare utgifter til gaver til andre de kommende år.

Mulighetene blir noe annet når ett så fett program kan hjelpe meg med fotomanupilering, så selv jeg blir strålende vakker, slank og med ett glimt i øyet!

De jeg kjenner vill få gaver av giveren(nemlig meg), vakkert utformet på ei musematte, på kopper, penner, capser og t-skjorter etc.. Dersom det kommer noen nye verdensborgere i år, så vil de få velkomstgave i form av en Bamse med bilde av ’tante’ på.. sånn sett vil folk ALLTID huske meg. De vil se meg overalt og tenke på meg hele tiden. En så bra og egosentrisk gave ønsker jeg meg til jul i år =))

Adobe Photoshop Elements 10= Makes dreams come true

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skal til utlandet om et halvt år for å ta bachelor i grafisk design. Derfor står Adobe CS 5.5 design premium på toppen av min, student versjonen vel å merke.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ønsker meg ikke noe materielle ting i år.

Jeg vil bare hjem til familie og venner ,og ha det hyggelig med god mat og drikke.

Å så håper jeg at jenta jeg har hatt kontakt med de siste 2 månedene blir enda bedre, slik at livet mitt er så å si perfekt.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I år ønsker jeg meg en ny linse til kameraet mitt, nærmere bestemt en telezoom linse med lav blenderåpning. Fikk meg speilrefleks i sommer og nå er jeg hektet.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det som står øverst på ønskelisten i år er en bærbar pc. Nå har jeg gått nesten et halvt år uten og jeg føler meg desperat. Den forrige kræsja i september og sida har jeg krangla med ASUS kundeservice for å få tilbake penga. For et styr de laga. Eksamensperioden stoppa meg så i å se etter en ny en. Takker samboern for hennes pc så jeg har fått deltatt på deres herlige julenøtter.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

alt jeg ønsker meg i år er en frisk bestefar som husker hvem jeg er av hele sitt hjerte.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mitt ønske for jula i år var opprinnelig en Ipad 2, som så mange andre.

Men etter å ha lest denne svar-tråden her, og tenkt meg litt om er det jo klart at jeg ønsker meg en magisk lampe, en slik som i Ali Baba og de førti røverne.... en slik med tre ønsker når du gnikker den og en hellig Ånd kommer frem....

Så sesam sesam, da blir de tre ønskene som følger: 1. Fred på jord. 2. Rikdom til alt og alle. 3. Tre nye ønsker!

Slik ville jeg komme inn i en god sirkel og jeg kan begynne og ønske tekno+ IT-staæsj til meg selv.... Vinn, vinn-situasjon

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Øverst på ønskelisten står et makro objektiv, canon ef-s 60mm og en god blitz

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Man skulle kanskje tro at å vinne ITpros julenøtter sto øverst på min ønskeliste, men jeg må faktisk skuffe alle som trodde dette (beklager nøttegeneral). Julenøttene er derimot plassert godt synlig i kategorien sover ting som vil gjøre meg ekstra glad. Men siden det ikke er dette som står overst, hva er det da?

Det har seg slik at ønskelisten min blir lengre og lengre for hvert år som går, og per i dag inneholder den alt fra knappenålshoder til privat sydhavsøyer. alt fra liten vekkeklokke og til Big Ben. Alt fra en enkelt kortstokk til produksjonslokalene til Visa. Alt fra et enkelt rullebrett til Airbus A380.

Før jul hadde jeg som mål å holde ønskelisten min på et moderat nivå ... alt mindre enn telefonkatalogen var godkjent . Vel... Sorry folkens, jeg mislykkes.

Med en så lang og omfattene ønskeliste, ville det rett og slett være for upraktisk å plassere én enkelt ting øverst. Det ene ønsket ville trolig ha skygget over for helheten, og gjort ønskelisten uoversiktlig. Det som står øverst på min ønskeliste er derfor "INNHOLDSFORTEGNELSE"

Nå tror du sikkert at jeg er en grådig liten dritt, siden jeg har så overdrevet mange ønsker til jul? Vel ... det er kanskje litt i meste laget med en ønskeliste over vlere bind (Skulle kanskje kalle det Mendelejevs samlede verker), men faktum er at jeg i år håper for en gangs skyld å få noe som faktisk står på ønskelisten. Derfor prøver jeg så langt det er mulig (og forsvarlig) å sørge for at det eksisterer minst mulig ting som ikke finnes på listen.

Men igjen ... det punktet som av praktiske grunner står øverst på min ønskeliste er "INNHOLDSFORTEGNELSE"

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Å bli en vinner! Å bli en som vinner andres hjerter. Sier de riktig ting til riktig tid. Holder kjeft når det er på sin plass. Som virker klok og fremmer tillit. Som andre kan spørre til råds. Som fremstår med naturlig sjarm og feminin ynde... og litt til.

I tillegg ønsker jeg meg en flaske parfyme.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg ønsker at ingen av de jeg skal feire jul sammen med blir syke eller på noe annet vis får ødelagt julestemningen, men at vi heller får kose oss med julemat, julegaver og julenøtter alle sammen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Å se ansiktet til dama når du pakker opp julepresangen fra meg, ferie til San Francisco! Lite vet hun at det er et dekkcover for å besøke The Computer History Museum. I'm so f*cking genius.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive