• Kunngjøringer

• Innlogging med visningsnavn   18. juli 2015

Vi gjør oppmerksom på at innlogging på forumet nå skal skje med ditt visningsnavn. For de fleste er dette det samme som det tidligere brukernavnet, men dersom du har byttet visningsnavn tidligere, må dette nå benyttes til innlogging.  Om du ikke husker ditt visningnavn, ta kontakt med forumredaksjonen på epost; support@itpro.no - så hjelper vi deg. 

Alternativer til Workbench og DreamWeaver

3 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg er student på Informasjonssystemer 1. året.
Vi jobber med MySQL, PHP og Jacascript. Vi blir anbefalt å bruke Workbench til MySQL og DreamWeaver til PHP og Javascript, men jeg vet jo at det finnes en god del alternativer der ute. Noen anbefalinger for en ivrig nybegynner?

Takk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har ikke skrevet noe i javascript på år og dag. Til mysql og php bruker jeg UltraEdit. Da får jeg opp farger på coden så det er lett å lese (i forhold til notepad). Jeg er ikke noen stor fan av programmer som dreamweaver osv som du kan få mye ekstra kode inn i dokumentet ditt som du ikke har skrevet selv...

Ellers så hender det ofte at jeg bruker en command-promt til å skrive inn mysql.

Ole Kristian

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruker du PC eller Mac? Coda er et veldig bra verktøy for mac-brukere. Jeg bruker selv Editplus og Comodo for pc til å programere i php, mysql og javascript. Ellers er jo web developer tilleggene i safari og firefox veldig viktige verktøy for debugging og rendering av kode.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive