Forslag til nytt CMS-løsning til lhslbandy.com

5 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Jeg er nå på jakt etter en ny CMS-løsning til Levanger Helsesportlag El-Innebandys kjære hjemmeside. Det jeg bruker nå er PHP-Fusion. Et CMS jeg nå er møkk lei, både på grunn av stadige oppdateringer som snur opp ned på alt OG at den norske supporten har kollapsa helt. Det nye CMSet skal ha muligheten for utvidelser, såkalte "plugins" og det skal være mulig å lage en fullverdig side som kan måle seg med hvilken som helst sportsklubb ellers, så både muligheten for å lage troppoversikter, legge ut lagnyheter og diverse annet må være til stede.

Er det noen som har noen forslag? Jeg setter veldig stor pris på tilbakemeldingene jeg får!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

wordpress kanskje?? Forsiden til ITpro bruker vel det, mye brukt CMS med mange muligheter
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Må slenge meg på Plexim her.

Wordpress har alt det du trenger.

Mange tror at Wordpress kun er en bloggeplattform, noe som er helt feil.. :) Wordpress har både fantastisk fleksibilitet og ti-tusenvis av utvidelser, og kan formes og vrenges etter ditt eget behov.

Du vil også finne uendelige themes/design du kan benytte. Også mange "fotball-themes": http://www.google.no/search?q=wordpress+fotball+theme&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a

Hva med denne? http://themes.rock-kitty.net/football-wordpress-theme/

Som Plexim sier også, så benytter vi nå Wordpress som plattform på ITpro.no. Tidligere brukte vi en gammel versjon av PHP-NUKE.

Lykke til!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har prøvd en del CMSer, alt fra Drupal, WordPress til Joomla. WordPress er å anbefale som Martn Aleksander og Plexim sier :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei,eller du kan ville hjelpe? My web www.topbygg.no ,hva du har foreslått å designe? kommentarer? SEO ?Trafikk?

Tusen takk

Vidmantas :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive