Hvordan fungerer LAN CMS?

4 innlegg i emnet

Skrevet

Hei,

Jeg og noen andre holder på med å arrangere Lan. Men jeg trengte litt hjelp med å lage hjemme sida til lan. Som "The Gathering" sånn betaling system, roadmap/sitmap og sånn.

Eller å bygge hjemme sida er ikke det problemet, men lurte på om hvordan LAN CMS fungerer? Trenger litt mer info om det. Finnes det andre alternativer enn Lan cms er bare å rope opp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan jo bruke WampServer til å sette opp et lokalt nettverk. Hvis jeg forsto deg rett :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Heisann . Kansje litt sent svar men håper du leser dette. Jeg har faktisk et slik system tilgode, dette systemet har jeg selv testet og satt opp med wampserver, dette fungerer utmerket. Jeg kan også hjelpe dere og sette opp systemet. Dette systemet inneholder mange nyttige funksjoner sånn som: sovene, kiosk system, billett bestilling, infoskjermer, form, plassregistrerings system. Og litt mere. Du kan selv lage egne templater.

Om du er interessert kan du kontakte meg på peranils5@gmail.com

Vi kan også hoste systemet gratis på 000webhost.com

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg har også et seatmap i php som bruker Mysql-databaser for å lagre alt informasjon. Om du bare skulle hoste et CMS på LAN, så da er vel ikke 000webhost.com nødvendig, da bruker du bare WAMP-server for å sette opp et lokalt nettsted.

Zacker, jeg kunne vært intressert i det du tilbyr, vi arrangerer lan hver 2.måned, og et ordentlig system ville vært kjekt. :)

EDIT: Nå misforsto jeg LAN CMS, jeg tenkte på at du bare skulle ha et lokalt cms, 000webhost.com er en bra gratis tjeneste.

Endret av Nicwillu
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive