Nå kommer Grand Theft Auto Five

4 innlegg i emnet

Skrevet

Omtrent helt ut av det blå har Rockstar Games annonsert Grand Theft Auto V på deres hjemmesider

Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå er det ikke lenge før release! Den kommer til PS3 og X360 først. I den forbindelse lurer jeg på, hvilken av konsollene jeg skal kjøpe spillet til. Jeg heller nok mot xbox'n, mest pga kontrolleren. Den passer meg mye bedre enn PS3-kontrolleren. Også var vel grafikken på GTA IV, en tanke bedre på X360 enn på PS3 - syntes jeg (har begge varianter).

Også i den forbindelse (at GTA 5 kommer ut nå), så ønsker jeg å oppgradere til SSD på X360. Noen som har gode erfaringer, og kan anbefale meg en SSD å kjøpe?

Mvh

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Også i den forbindelse (at GTA 5 kommer ut nå), så ønsker jeg å oppgradere til SSD på X360. Noen som har gode erfaringer, og kan anbefale meg en SSD å kjøpe?

Hei.

Det hadde vært fint om du startet en egen tråd om dette.

Slik får du raskere svar, og da har man en tråd som ikke er i forbindelse med en artikkel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hei.

Det hadde vært fint om du startet en egen tråd om dette.

Slik får du raskere svar, og da har man en tråd som ikke er i forbindelse med en artikkel.

Satt og lurte på det, mens jeg skreiv her... men det ble borte etter jeg postet den her. :D

Men ok, mekker egen tråd om dette. ;)

Endret av Yoda75_2
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive