• Kunngjøringer

• Innlogging med visningsnavn   18. juli 2015

Vi gjør oppmerksom på at innlogging på forumet nå skal skje med ditt visningsnavn. For de fleste er dette det samme som det tidligere brukernavnet, men dersom du har byttet visningsnavn tidligere, må dette nå benyttes til innlogging.  Om du ikke husker ditt visningnavn, ta kontakt med forumredaksjonen på epost; support@itpro.no - så hjelper vi deg. 

switch gir ikke nett til alle

1 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, har vært på et lite lan fra igår til idag med hvor det var mellom 70-90 stk. Problemet var at jeg og en venn skulle spille battlefield på LAN. Vi satt rett ved siden av hverandre, brukte samme switch men jeg kom ikke ut på nettet, mens han gjorde.

Jeg sjekket nettverkskartet og alt så bra ut, jeg prøvde og deaktivere/aktivere nettverkskortet uten hell. Så sjekket jeg ipconfig i CMD, og fikk 10.0.1.71 (kameraten min hadde også 10-adresse), det er jo ingen APIPA-adresse så teoretisk burde det gått å komme på nettet. Jeg prøvde også å bytte mellom noen porter uten lykke.

Da tenkte jeg å prøve det trådløse nettet, med samme resultat.

Kan det være så enkelt som å oppdatere driveren, eller er det noen som har noen fikse ideer om hva dette kan være? :)

Takk på forhånd! (=

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive