Apple-gründer Steve Jobs er død

8 innlegg i emnet

Skrevet

Det er med dyp tristhet at vi kunngjør at Steve Jobs gikk bort i dag, melder Apple i en pressemelding.

Les mer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

R.I.P. Steve Jobs :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En stor mann som har stått for det meste av suksessen til Apple har gått bort. Vil tro at vi kan takke han for at smarttelefoner har kommet så langt som de har. Og at Microsoft ikke har monopol på OS til datamaskiner. Og helt sikkert en bråte med andre ting. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

RIP

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva er det med folk? En kjendis dævver, og alle glemmer hvilke dårlige sider vedkommende hadde. Jobs var en BEDRIFTENS og KAPITALISMENS mann! Han var IKKE et veldig godt menneske. Han hadde klare psykopatiske trekk som de fleste andre store bedriftseldere. Slutt å glorifisere psykopater!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

JASSÅ! Så administrator RIPPET meg fordi jeg skrev noen sannheter?

Jævla kommunist!

Hva er det med folk? En kjendis dævver, og alle glemmer hvilke dårlige sider vedkommende hadde. Jobs var en BEDRIFTENS og KAPITALISMENS mann! Han var IKKE et veldig godt menneske. Han hadde klare psykopatiske trekk som de fleste andre store bedriftseldere. Slutt å glorifisere psykopater!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Begge dine innlegg vises her, ingen som er slettet/rippet, så.

Det er ytringsfrihet i Norge, og så lenge diskusjonen ikke sklir ut, så har vi ingen grunn til å stoppe den.

Og å slette innlegg/kommentarer, det er heller ikke nødvendig fra vår side :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

JASSÅ! Så administrator RIPPET meg fordi jeg skrev noen sannheter?

Jævla kommunist!

Det var da et voldsomt engasjement!

"Han hadde klare psykopatiske trekk som de fleste andre store bedriftseldere." I dette utsagnet syns jeg du tar litt vel i, og beskriver i bunn og grunn ditt eget trangsynhet. Det finnes mange fantastiske bedriftsledere, og det å dra alle over én kam fordi du ikke liker Steve Jobs er å ta den litt langt.

Jeg antar at du kjenner Steve Jobs meget godt siden du har grunnlag for å beskrive hans tilsynelatende "psykopatiske trekk", og at han var en "kapitalistisk mann".

Eller er du bare totalt uvitende til hans arbeid og lederstil?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive