Hva skjer med forumet?

10 innlegg i emnet

Skrevet

For meg så virker det som en del av den gamle gjengen som stadig hadde svar eller tips har forlatt siden.

Ser på flere av emnene at de er vist mange hundre ganger men har kanskje bare ett svar.

Er det bare jeg som har denne følelsen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vil gjette på at dette kommer av ringvirkninger som et resultat av at vi for øyeblikket ikke har en ansvarlig redaktør for ITpro.

Når vi etterhvert får dette på plass, får vi flere nyheter på forsiden, og forhåpentligvis går også aktiviteten på forumet opp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Angående det med mange visninger på emnet men nesten ingen svar:

For det første, er det mange gjester som leser her. Og for det andre, så er det ikke alle brukere som har peiling på alt som blir spurt om.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Enig med Crazyjoey her.

Det er veldig mange spørsmål her som er relatert til spesialfelt eller til programmer (eller fysiske komponenter også for den saks skyld) der brukermassen er svært begrenset.

Også florerer det med spørsmål av typen "hvilken pc/kamera/etc er best for meg" uten å oppgi hva som er viktige egenskaper. Og generelt andre typer spørsmål som ikke er mulig å besvare uten å ha en "20 spørsmål-runde" med trådstarter for å finne ut hva h@n faktisk er ute etter.

Og så er det mange spørsmål der det lures på om hvilket av to produkter med tilsynelatende like egenskaper som er best. Dette krever jo at en bruker har førstehånd kunnskap om begge produktene, noe som er temmelig lite sannsynlig.

Endret av Geir_HK
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det kommer jo stadig nye folk her i over en lengre periode fram i tid vil jeg tro :). Det vil bestandig komme nye folk. Jeg føler at folk får hjelp på dette forumet, for det er få ganger jeg ser at en person ikke får hjelp og det svare han/hun leter etter. Nesten aldri. Jeg syns folk stort sett er flinke til å hjelpe folk her rundt det området de har erfaringer på :).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tenkte ikke på at det var mange gjester som var innom. Er nå iallefall mer levende dette forumet enn mange andre norske forums. Jeg er desverre av den gruppen som "alltid" trenger hjelp men aldri klarer å gi noe tilbake. Gir ikke noe tilbake fordi jeg ikke gidder men rett og slett at jeg er for "dum" og ikke har noe å bidra med :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ingen spørsmål er dumme, og ingen svar er dumme. :)

Det er bedre og bidra med det man har, enn og ikke bidra i det hele tatt. Jeg har selv ikke anledning til og hjelpe andre, det er ikke alltid jeg har kunnskaper om problemet. Tror jeg skal begynne på igjen slik som jeg gjorde før, google alt av problemer som er i tråder, og lese meg opp på problemet, for å så svare. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du har iallefall hjulpet meg en del ganger :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du har rett i at en svært stor del av den tidligere gjengen har forlatt forumet. Aktiviteten her inne nå er bare en brøkdel av hva den var for 3-4 år siden. Duhadde nye innlegg hele tiden og det var masse diskusjoner, nå kan det gå hele dager uten mye aktivitet :( Ganske trist dette igrunn siden jeg vet hvordan det var før...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

derfor må vi holde ut og få med flere vi som er igjen. skader ikke å reklamere litt for ITpro på andre forumer hvis man holder det litt diskre

Endret av Plexim
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive