[LØST] Var detta lurt?

3 innlegg i emnet

Skrevet

Min kjære gamle laptop tok kvelden igjen her en natt det ble litt mye whiskey (usikker på nøyaktig hva som skjedde, tror det var vann involvert). Hun er snart 7 år gammel, vært med på mye rart og jeg er lei av å gjennopplive henne.

På tide med ny datamaskin, helst en etterfølger som kan være en god all-rounder i nye 7 år eller så. Gamer ikke så mye, men ser mye film og bruker endel Adobe Photoshop. Har ikke allverdens til økonomi, det blir nok noen forsakelser fremover, men jeg kan ikke fordra super billige laptoper som begynner å knele etter ett år eller to.

Så jeg bestillte denne: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=222427

"Intel Core i7 prosessor og plass til 16 gb ram, et par greie anmeldelser, det blir sikkert bra" tenkte jeg og trykte på kjøp.

Men jeg har jo egentlig ikke peiling på hva jeg driver med. Hjelp. Har jeg kjøpt katta i sekken/mer enn jeg trenger og bør kansellere kjøpet, eller var dette kjappe valget av ny datamaskin helt greit?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tja, ganske så grei PC det. Bare ikke forvent så veldig lang batterilevetid på den. Rimelig standard skjermkort som kan kjøre de enkleste spillene, og en veldig fremtidsrettet prosessor. Ser ikke ut som det er så dumt kjøp nei.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for svar, da sier jeg til meg selv at dette blir bra og venter spent på postmannen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive