Nokia 5310

4 innlegg i emnet

Skrevet

For en stund tilbake kjøpte jeg en 5310 og nå har jeg byttet sim kort til det samme som kjøresten har ,men jeg får beskjed om å taste inn sikkerhetskoden og siden jeg ikke har en sånn er den 12345 men det godtar den ikke så jeg har fått beskjed ar jeg må kontakte MPX/Komplett data å få den overskrevet.

Er det virkelig den eneste måten jeg kan få fikset dette på , med det gamle kortet ber den ikke om sikkerhetskode å den har alderig vert låst å jeg kjøpte den uten abonnemang.

Noen som kan hjelpe meg B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Den er normalt firesifret, så enten 1234 eller 0000. Du kan også ha satt på en kode som kun aktiveres dersom det settes inn et ukjent sim-kort i den. Isåfall er dette en kode du har laget selv.

Om du ikke får det til, så er ikke dette noe av som dekkes av garanti. Det er dermed likegyldig om du kontakter butikken du kjøpte den i eller går til et lokalt verksted for å få fikset problemet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

mener du at det ikke er mulig å fo opp den sikkerhetskoden, det var en som sa til meg at hvis jeg leverte den inn så ville de skrive over alt å da forsvant den koden ,men i brukerhåndboka står det ar koden er 12345 hvis du ikke har lager en selv :blush:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Joda, sikkerhetskoden kan fjernes om du leverer den inn til et verksted ;)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive