Kjøp av android tablet

4 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg en android tablet. Men jeg vet ikke hvilken jeg bør kjøpe, eller om jeg burde vente en liten stund før jeg kjøper noe. Derfor tenkte jeg kunne spørre her på forumet om dere har noen tips. Pris er forsåvidt ingen hindring.

Takk for svar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

De to tabsene jeg har prøvd er Ipad 2 og Galaxy Tab. Her må jeg si at sistnevnte skuffet STORT og var treg, uoversiktlig og vanskelig å bruke. I tillegg var den utdatert i det den ble lansert (med gammel android-versjon).

Ipaden var en sann fornøyelse i forhold, og alt gikk smooth. Oppsett av den er imidlertid noe dritt om du er ny på apples produkter.

Nå er jeg langt fra eplefrelst for å si det sånn, men den der galaxy taben skuffet stort i forhold til ipaden! :)

Uansett, jeg har hørt mange gode ord om Asus EEE transformer, da. Den er nok verdt en titt om det er et must å ha android! Les test av den her. Og her er flere (med honeycomb-utgaven installert).

EDIT:

Galaxy Tab kommer i ny versjon nå i august, ser det ut til, med nyeste versjon android også. Den kan sikkert testes ved lansering i Norge i f.eks Elkjøps butikker eller lignende. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

HTC har kommet med en ny Tablet som kjører Gingerbread + ny versjon av HTC sense.

Denne skal være perfekt til multimedia og har fått gode annmeldeser fra aviser

HTC Flyer er navnet. Den ser vanvitig bra ut og

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Anbefalt av Amobil, har du lyst på en tablet nå i sommer er nok Flyer valget.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive