MP3 spiller

13 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om noen har bra tips ang billig mp3 spillere. Helst under 1000 kr

jeg er ikke tar det ikke så nøye om hvor mye lagringsplass det er på den, men over 1 GB er greit hehe..

Bare husk at om mp3 spilleren dere tipser om at jeg kan sette på egen snor som jeg kan ha rundt halsen når jeg trener...

hva mener dere om denne f.eks: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=151236

Endret av keiko99
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg ville selv ikke kjøpt iPod, pga låsning tilb iTunes osv..

Jeg foreslår Sandisk Sansa Clip+, den har et klips på baksida, akkurat som iPod Shuffle, og den har skjerm. :)

Du kan også putte inn microSD kort for å utvide.

Endret av jerry
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Takker for tipset.. er dette noe du har selv ?

jeg fant en her som er billig: http://www.elartikler.no/PartDetail.aspx?q=p:2585379

har du hørt noe om elartikler.no ?

Det er en som skriver følgene: Bestilte i slutten av april. De hadde over 60 på lager. De har de ennå, men de har aldri sendt.

De svarer ikke på henvendelser.

Men kredittkortet trakk de med en gang

Endret av keiko99
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei,

At Elartikler.no tar imot bestillinger og trekker kunder for penger, kan ansees som ren svindel. I følge Brønnøysundregistrene ble selskapet avviket 01/07-2009. Selv om domenenavnet ble fornøyet 02/04-2011.

Da dette ikke lenger en bedrift i Norge, kan nettsiden heller ikke drive varehandel. Altså, ikke kjøp noe fra dem!

EDIT: Med en nærmere titt driver ikke selskapet varehandel med det samme organisasjonsnummeret som står oppført som eier av domenenavnet.

Kontaktperson er oppgitt til å være Pål Alexander Martinsen og kan nås på 993 84 800, som trolig er hans privatnummer, dersom man ikke har mottatt en vare fra dem.

Jeg ville fremdeles styrt unna grunnet kommentaren du selv viser til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg er enig der, men jeg fant ut at pixmania.com har den enda billigere.

jeg har kun kjøpt der en gang der, men det er så lenge siden...

hva med dem da ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei igjen,

Du kan bruke vår prisguide til å både finne ut hvem som har varen, hvor den er rimeligst og hvor fornøyd brukere er med de forskjellige nettbutikkene. Her finner du vurderingen av Pixmania.

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

jeg trodde ikke det gikk og søke slik du søkte sitan, men en ting må jeg si når jeg søker på Sandisk Sansa Clip kommer ikke Pixmania frem. eller dem kommer frem, men det er kun den som heter: SanDisk Sansa Clip 2 GB med radio

Denne her har ikke prisguiden tatt med seg: http://www.pixmania.com/no/no/7544522/art/sandisk/mp3-spiller-sansa-clip-4.html

jeg liker og spørre om ting om jeg bestiller den kl 8 i morgen med express så sier dem: UPS-leverandøren leverer innen innen 24-48 timer, mandag til fredag mellom kl.8 - 18.

Det vil si at om om jeg bestiller den i morgen kl 8 kan det hende at jeg da må vente helt til mandag, for det er vel ikke bombe sikkert at dem kommer samme dag siden dem skriver sånn.

hvordan fungerer sånn bestilling da ?

Endret av keiko99
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg har blitt fra rådet og kjøpe mp3 spillere som har skjerm... siden jeg skal bruke i trening

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Altså, Pixmania og Elartikler er jo de to mest shabby nettbutikkene med dårligst rykte på seg. Pixmania er heller ingen norsk butikk, men en fransk butikk som sender alt fra Frankrike.

Det er såklart kunder som har blitt fornøyde, men det er noe herk med kundesupporten, og har selv nesten blitt svindlet for over 15 000kr derfra. SKjer det noe problem så kan man si takk og farvel til pengene sine.

(etter 4 måneder så fikk vi kortselskapet Mastercard til å betale, samt stoppe alle transaksjoner derfra.

Har handlet fra de aller fleste nettbutikker i Norge, og denne når jumboplassen over elendigste. På absolutt alle hold. Men for all del, det er jo lov å prøve. :)

Multicom funker bra: http://prisguide.hardware.no/produkt/sandisk-sansa-clip-8-gb-105054

http://www.multicom.no/SANDISK-Sansa-Clip-4GB,-w-radio,-Whit/cat-p/c36135/p3978009

Eller Netshop:

?plid=160795

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har den selv ja :) Du kan kjøpe den på Elkjøp/Expert btw ;)

Men jeg skjønner ikke helt problemet med skjerm, for min del er det bare positivt å vite hvem sang du hører på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ser Amentio også sliter.. jeg handlet der en gang og har ingen ting og si om dem

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

tro meg, du vil ikke kjøpe på Amentio. De gikk konkurs når telefonen min var inne på service, har ikke sett den siden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive