2 profiler

34 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke kan bruke profilen du bruker nå, keiko99.

Hvis det er selve navnet som er feil, kan du selv endre det via dine innstillinger.

Det er profilen keiko99 som du har brukt i alle år, og det er den du har skrevet alle innleggene med.

Mot normalt sletter vi ikke brukere, da de er knyttet opp mot forumet og innleggene du har skrevet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

jeg har 2 profiler der inne

jeg bør vel ikke forklare deg det du ikke skjønner ?

så du respekterer ikke meg da jeg spør: kan du slette begge også lager jeg en på nytt ?

må jeg lage så jeg har 3 profiler da ?

jeg venter på svar

kan godt sende pm

Endret av keiko99
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvorfor skal du ha enda en ny?

Vi sletter ikke brukere på forespørsel og det er slik retningslinjene er i dette forumet. Disse ser vi at alle brukere følger og respekterer. Vi kan ikke gjøre unntak for én av brukerne, og det er derfor du ikke kan få slettet alle dine brukere for at du skal kunne starte på ny frisk.

Den andre som har ditt fulle navn kan slås sammen med den du skriver innleggene med nå. Og om det er visningsnavnet som plager deg kan det endres på her: http://itpro.no/supportforum/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=displayname

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det er private overrasker som jeg ikke gir svar på her..

jeg kommer ikke inn på den andre profilen....

jeg har ett ønske om at alt skal slettes...

Endret av keiko99
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vel, vi sletter ikke alle dine profiler uten at det er noe meget prekært, vi slår dem sammen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

vet dere at det finnes lover og regler i data verden også..

Dere har ikke noe med hvorfor jeg vli slette og jeg har hele tiden sagt at dette tar jeg ikke her

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lovverk er det for alt i dette landet, så det er vi klar over. Det finnes også retningslinjer på dette forumet, og disse har vi som grunnlag for alle brukere. Disse godtok du imidlertid å følge under registrering av din(e) bruker(e) også.

Derfor, med mindre du har en god grunn til at brukerprofilene dine skal fjernes, og da med henvisning til noe lovverk hvis det er det du har som grunnlag, så kommer du med den begrunnelsen. Om du ikke vil ta det i all offentlighet på dette forumet, så bruker du enten PM til Martin eller mail til red@itpro.no så tas det derifra.

Vit også at dette forumet ikke er drevet på annet enn frivillig basis og at det nå er jul, så at ting tar litt tid er noe du må påregne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

lover kommer forand rettinings linjer uansett hva du sier....

jeg kan sikkert starte en annen profil så har jeg 3

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette nettstedet er i privat eie.

Her er det forumets retningslinjer som gjelder, og utover dette, norsk lov.

Hvorfor du drar inn Norges lovverk inn i denne saken er for meg ubegripelig, og er irrelevant for denne saken slik jeg ser det.

Dine to brukere blir nå slått sammen.

Som tidligere erklært har du ikke tillatelse til å inneha flere brukerprofiler, og på bakgrunn av dette blir dine to brukere slått sammen.

Det er ikke anledning for å opprette en tredje bruker.

Du har mulighet til selv å endre ditt visningnavn. Dette gjør du i ditt kontrollpanel her på forumet.

Brukernavn/Innloggingsnavn kan endres av undertegnede på forespørsel.

Via kontrollpanelet kan du også endre dine innstillinger for Facebook Connect og/eller Twitter Connect.

Denne saken er nå ferdig behandlet, og emnet lukkes.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive