Test av Nintendo 3DS

6 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Siden Nintendo DS så dagens lys i 2004 har det blitt lansert hele tre nye utgaver av det håndholdte maskinen, henholdsvis DS Lite, DSi og DSi XL. Nå må du igjen bytte ut maskinen din, for her er den råeste utgaven så langt.

Les mer

Endret av Jørn Richter
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Før du ev kjøper ville jeg absolutt testet den. Selv har jeg aldri hatt noen særlige problemer med øynene (bruker briller når jeg sitter foran datamaskinen, men ellers brillefri), men etter kun kort tids spilling på 3ds var øynene helt herpa og jeg følte meg sjøsyk.

Tipper det er noe med samsynet på øynene mine som jeg aldri har lagt merke til før, men på 3ds betydde det i alle fall at opplevelsen var helt forferdelig!!

Jeg kommer garantert ikke til å kjøpe en 3ds (pga øynene mine), men det betyr ikke at det er en dårlig maskin... Uansett vil jeg anbefale deg å teste en før du ev kjøper, slik at du slipper å få en eventuell slik opplevelse etter at du har kjøpt maskinen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Eg har nettopp kjøpt en 3DS til guttungen (og meg haha :D ) Eg har ingen problemer med å 3D spillene og er storfornøyd med maskina. Men synes kanskje at man akkurat får så mye masin for penga sammelignet med at man får en ny PS3 billigere. Spilla er og altfor dyre synes eg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Batterilevetid???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dårlig. 4-5 timer aktiv spilling i 3D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du er faen ikkje god, Bjørn Tore Boquist.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive