[LØST] WebCam

12 innlegg i emnet

Skrevet

Hei:) Noen som vet hvordan /hvilket prog man må benytte seg av for å få lagt ut webcamèt sitt på sine hjemmesider?

M.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

webcamxp er veldig enkelt å sette opp med bl.a. ftp upload

og så er det freeware. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

og hvor finner man det? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

noen andre enn meg som er enig i at det går ann å søke etter programmet selv? dette er bare et av _veldig_ mange eksempel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kim burde muligens ikke lese forumet her, hvis folk ikke får spørre hvor de finner ting & tang..

Noen som er enige med meg?

Jeg hadde selv tenkt å spørre hvor jeg kunne finne dette..... <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

On 2002-01-19 22:24, kim wrote:

noen andre enn meg som er enig i at det går ann å søke etter programmet selv? dette er bare et av _veldig_ mange eksempel.

On 2002-01-19 22:30, kim wrote:

jeg har problemer med å lese hva du skriver..! så jeg og andre kan sikkert ikke hjelpe deg :/

On 2002-01-19 21:49, kim wrote:

(..)foresten, såg ingen spørsmål til ditt "svar" ?

La folk få poste det de vil på forumet da.

Du trenger ikke kommentere alt, spes når du ikke har noe å komme med.

:rolleyes::rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

vell, bare en ting å gjøre for å forsvare meg:

Hallo  

Eg lurer på kosen eg skal få folk inn på ein ftp server?Eg har valgt serv-u.Eg har to makiner ei med XP og Win2k på den eine siden og win 2000 server på den andre siden.win2000 server står ut mot nettet.Eg må kunne innstalere ftp programmet mitt på XP-partisjonen og vil att når dei andre som kommer utanifrå skal bli mappet bort til min maskin,eg har startet servicen på delinga mi på serveren min.Eg har ICS må mine to maskiner

mitt svar:

jeg har problemer med å lese hva du skriver..! så jeg og andre kan sikkert ikke hjelpe deg :/

og den andre,

(..)foresten, såg ingen spørsmål til ditt "svar" ?

der skulle (..) vere:

du trenger ikke en slik login ting å html da.. men vis du vil ha mail når noen prøver å komme seg inn så..  

(kan ikke den koden utenat, og gadd ikke slå på "linux maskina" mi..men hjelpsom, det var jeg)

dessuten skulle den thread'en der ha blitt flyttet, webscripts er vell ikke det samme som server script? PHP forum..

og, det tok 4 minutter før xenoxz kunne laste ned webcamxp, isteden kunne han ha søkt etter det på 10 sek. *bagatell* men, uansett..

anonym (som sikkert er registert) fornøgd?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ikke for å hetse noen, men når jeg så spøsmålet her klikket jeg meg inn på www."navnet på programmet".com ... og det funket - det er ALLTID (nesten.. ) adressen til software på nett... hvis du vet navnet som i dette tilfellet.

Det er greit å poste hva man vil her i forumet, og er det noe man ikke kan er det jo bare å poste her (litt av poenget.. )

Men hvis man egentlig bare er lat, og ikke gidder å søke litt selv synes jeg det er litt sleipt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

On 2002-01-19 22:24, kim wrote:

Nei dette synes jeg var et dårlig og sløvt innlegg. Selvsagt kan man søke på programmer selv, men det er vel lov å spørre også??

Jeg synes den kommentaren din var kjedelig og gammel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

On 2002-01-20 00:54, kim wrote:

vell, bare en ting å gjøre for å forsvare meg:

(..)

anonym (som sikkert er registert) fornøgd?

Nei, jeg er ikke registret.

Nei, jeg er ikke fornøyd, men skal la være å si noe mer.

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tusen takk for kjempeflott svar! Det funket som bare det:)

Og takk til alle dere andre drittunger, som må ha en mening om alle og alt:) U make my day:)

hahaha...

M.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive