[LØST] Kvitte seg med virus og spion program

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei har fått et stort problem og det er at når jeg starter pcn så popper det opp et Program som kaller seg Setup Tool og begynner å scanne pcn min og påstår at at det er masse feil på pcn min og når jeg prøver å avslutte det så popper det opp hvor jeg kan kjøpe programmet.

Har Avast virus program men Avast klarer ikke å finne viruset. Klarer ikke å bli kvitt Viruset.

Er det noen som har noen gode tips.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei har fått et stort problem og det er at når jeg starter pcn så popper det opp et Program som kaller seg Setup Tool og begynner å scanne pcn min og påstår at at det er masse feil på pcn min og når jeg prøver å avslutte det så popper det opp hvor jeg kan kjøpe programmet.

Har Avast virus program men Avast klarer ikke å finne viruset. Klarer ikke å bli kvitt Viruset.

Er det noen som har noen gode tips.

Hei kwillu kjør malware programmer. Dem har klarer ofte finne ting som anti-virus ikke kan.

Start med å last ned: Loanis Trojan Remover, deretter Malwarebyte-antimalware og superantispyware free edition. Alle er gratis og gjør en god jobb.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei kwillu kjør malware programmer. Dem har klarer ofte finne ting som anti-virus ikke kan.

Start med å last ned: Loanis Trojan Remover, deretter Malwarebyte-antimalware og superantispyware free edition. Alle er gratis og gjør en god jobb.

OK takk skal prøve det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

OK takk skal prøve det.

Det skal være Loaris Trojan Remover. ikke loanis som jeg skrev beklager.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er det System Tool, du mener?

Følg denne avvisningen: http://www.bleepingcomputer.com/virus-removal/remove-system-tool

Fantastisk.Ble kvitt djevelsapet,ja det var System Tool det hete. Kjørte først Loanis Trojan Remover ,og etterpå Malwarebytes' Anti-Malware, er ikke sikker på hvilket program som hjalp meg.

Går det ann å sette dette som løst både på pijano og axelrator siden begge bidro til løsning.

Takk for hjelpa!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan velge å gi et "+" til begge svarene i allefall =)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive