Brenne Wii spill

5 innlegg i emnet

Skrevet

Hei! Jeg kjøpte Wii spill til sønnen min på 8 år til jul. Det fulgte da med to spill.

Har et ønske om å få flere spill til Wii'en, mulig noen jeg kan buke selv også.

Lastet ned et par spill fra Piratebay.

Problemet oppsto når jeg skulle spille platen jeg brendte.

Fungerte ikke!

Søkte litt på nett å fant ut at det var flere som hadde det samme problemet.

Er det noen her inne som kan gi meg en enkel oppskrift på hvordan jeg gjør det?

På forhånd takk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tja, kanskje du kan kjøpe spillene? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Siden dette er ulovlig å gjøre, kan vi ikke hjelpe deg med dette. Den gang jeg leste rettningslinjene til forumet så er det ikke lov for oss brukere å hjelpe deg med dette..

Kjøp spillene, så slipper du problemer og bortfalling av garranti av maskinen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Saken er tatt opp på intra, men inntil jeg får noen svar så ser jeg ikke at spørsmålet og eventuelle svar bryter med retningslinjene, så lenge det ikke oppgis direktelinker til ulovlig materiale eller serialkoder til programmer.

Så inntil annen beskjed blir gitt, er det opp til dere brukere å velge om dere ønsker å svare på dette eller ikke.

Mvh. r2d290

-Moderator

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nyere Nintendo WII har en dvd-leser som ikke klarer å lese brente plater, og det vil således ikke virke å brenne plater uansett hvor mye du prøver. Alternativet er å bytte drevet til en eldre type som støtter dette.

Så kommer problem nr 2, som er at dagens konsoller har innebygde sperrer så folk ikke kan kjøre brente plater. Dette inkluderer også WII.

De få som kan kjøre brente spill på WII har en eldre versjon, med soft-mod eller mod-chip som gjør at brente plater vil fungere.

Det beste alternativet vil vel være å kjøre spill fra ekstern harddisk, minne-penn eller minnekort. Dette krever dog at man får installert en launcher og diverse endringer i systemet, noe jeg ikke vil anbefale å gjøre uten grunnleggende kjennskap til hvordan det gjøres.

Summa-summarum: Brente plater på WII funker ikke. Punktum

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive